Gå til innhold

Noen med småttiser i seteleie? Eller erfaring med dette? (uke 35)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har ligget med hodet godt plantet ned i bekkenet i flere uker, men jeg mistenker at hun har snudd seg de siste par dagene. Kjenner hodet under ribbena og alle spark foregår nå nedover (auau).

Hva skjer om hun ikke snur seg igjen snart? Er litt grønn på dette siden de to andre har snudd seg pent og pyntelig etter "fasit". De har ihvertfall ikke tullet sånn mot slutten! Kjenner jeg blir litt stresset selv om jeg ikke vet dette helt sikkert. Blir spennende med kontroll til uka for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Min baby ligger i seteleie :o

Er i uke 36+6 nå, og han/hun har lagt med rumpa ned siden uke 17 på UL.

Skal til lege på sykehuset på tirsdag, uke 37+2 for eventuelt å prøve å snu babyen eller sikkert ta røken av bekkenet. Gruer meg igrunn...

Men vi får bare se..

Dette er første babyen min,så har igrunn ingen erfaring :P

Skulle bare ønske at han/hun hadde snudd seg nå.

Merker veldig masse bevegelser, men snur seg liksom ikke helt rundt..

vi får krysse fingrene :)

Skrevet

Min (foreløbig) yngste satt godt de siste ukene av svangerskapet. Det var jeg selv som oppdaga det (i uke 32) fordi jeg ikke kjente spark , bare noen 'vridninger, og alt jeg kjente var bevegelse langt nede (i motsetning til mine første svangerskap da jeg støtt og stadig ble sparka i ribbeina). Det ble gjort vendingsforsøk først med akupunktur og moxa (tror dette var i uke 35 og 36), da det ikke hjalp ble det forsøkt med utvendig vending i uke 37. Hos meg fungerte det ikke, hun satt bom fast! Hos meg ble det ks 12 dager før termin og det var veldig greit :) Håper likevel minstemann denne gangen snur seg riktig vei når det nærmer seg fødsel !

Lykke til :)

Skrevet

Dolis: Var vendingsforsøket vondt? Skal somsagt på tirsdag, og gruer meg :/ Prøvde de lenge liksom? Eller merka de med en gang at han/hun satt fast?

Skrevet

Huff, jeg håper virkelig jeg tar feil, men er som du sier; lite / ingen bevegelse over navlen.

Ønsker meg absolutt hverken ks eller setefødsel. Har to flotte, lette fødsler bak meg og håpet at denne skulle bli lik.

Lykke til på tirsdag ninairen, la meg få vite hvordan det gikk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...