Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For meg er det naturlig med fødegaver, det gjør vi i familien. Og sist jeg fødte kom jeg med en eller annen humoristisk bemerkning om fødegave hvor min samboer ble helt spørrende. Skjønte med en gang at det ikke er vanlig at far gir mor gave når hun har født et barn - og følte meg litt tåpelig. Men jeg fikk en fin ring - men følte jeg hadde 'tvunget' den fram!

Dette er snart sju år siden og jeg skal snart føde igjen. Har dere andre fått fødegaver av mennene deres eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143456075-f%C3%B8de-gave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde heller ikke tenkt på det før mannen min kom med en gullring med alliansestein til meg...og da jeg fikk unge nr 2 fikk jeg en stein til i den.. Syns ikke vi damer burde forvente noe,men de fleste jeg kjenner som har født, fikk en liten oppmerksomhet av mannen sin da han besøkte henne første dagen etter fødsel...blir jo egentlig litt på samme måte som hvis mannen hadde havnet på sykehus av en eller annen grunn og jeg kom på besøk,så ville jeg ha tatt med en liten gave eller noe til han, gjør man ikke det når man besøker folk på sykehuset da?

Jeg hadde laget et koselig gravid album til min kjære nå sist gang, med fotograf bilder av meg og magen min og eldstejenta,så koselig minne å ha.

Annonse

jeg er av den mening at babyen er mer enn nok=) for begge to.. men syns ikke det gjør noe om man vil gi noe ekstra til mamma og pappa etter fødsel..

Av pappan til jenta mi fikk jeg en ring med en diamant i...Og han fikk mansjettknapper med daton for fødsel! =)

Vi har også tradisjoner med fødselsgaver i familien..men kun at mor får..dette syns jeg ble urettferdig og kjøpte pappagave og! Og kommer til å gjøre det samme nå når babyen kommer i januar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...