Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på det vi har snakket om, om å stole på sin egen instinkter. Nå jeg tenker på deg så får jeg opp 7. September, har fått det fram siden den dagen vi snakket om det. Men tenkte kanskje det er jeg som innbiller meg ting. Sier denne datoen deg noe?

Forresten kan du se graviditet på meg? F.270582 og samboeren min 151083.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er noen som har sett jobb på meg i september... Men husk det kan også vere tallet 7 som har sotte i deg som f.eks eg får svar fra jobb om 7 dager?... Eg har noe annet i tankene det kan bety.. var det torsdag vi snakket om dette? skal se om eg finne innlegget igjen så skal eg heller gi deg en tilbake melding :D

Graviditet på deg.. Ja får det opp husker ikke hva eg har sagt før men får opp 2-3 mnd og september.. så det kan vere enten september eller 2-3 mnd fra september..

Skrevet

fant det no :)

Og ja du har nok rett ang tallet 7 :) så får vi se til 7 september om det er noe da også :D Men siden eg går rundt å tenker konstant på jobb er det mulig at tallet 7 mente at eg skal på jobb om 7 dager :) får fikk en telefon på fredag , og de lurte på om eg kunne jobbe torsdag og fredag neste uke.....

Så har troen på at det har en mening der :D....

Skrevet

Så bra da :) Da har jo kanskje fått deg jobb. Nå mangler du bare hus :)

September høres ut som en veldig bra mnd for oss begge. Jeg har ikm om 7 dager, og har en haug med symptomer...så derfor jeg lurte. Men kan også være jeg innbiller meg ting, man gjør vel litt det når man prøver ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...