Gå til innhold

Noe jeg ikke har turt å fortelle mannen min

Anbefalte innlegg

er at min største fantasi er å ha sex med jente®. Jeg har fantasert og drømt om det lenge, men har aldri fortalt noen om det, og langt ifra prøvd å gjennomføre fantasien. Jeg anser megselv som biseksuell -seksuell Altså tiltrukket av begge kjønn, men kun i stand til å bli forelsket i et av dem. Dvs gutter/menn.

Skal jeg være ærlig synes jeg bildet av en naken kvinne appellerer mye mer til meg enn bildet av en naken mann, og jeg synes pupper og fitte er mye mer opphissende enn penis og baller. For ikke å snakke om den følelsen av å gjøre noe "forbudt" jentesex fører med seg.

Noen som har erfaringer med dette eller har det som meg ?

Fortsetter under...

Jeg fantaserte om jenter, tok det opp med min daværende kjæreste, men han lo det egentlig bare bort. Det var ikke så prekært for min del, så snakket ikke så mye om det. Han syntes det var kult at jeg kunne si ting som "hun er deilig", men utover det så ble det med praten.

Da jeg ble singel og hadde en bifil venninne som nettopp hadde blitt dumpa av sin jentekjæreste, fant jeg ut at jeg kunne eksperimentere litt. Jeg var ung og singel, så jeg tenkte det var verdt et forsøk. Jeg trodde som deg på den tiden. Jeg blir forelsket i gutter, men tiltrekkes også av jenter. Så feil kan man ta! Jeg prøvde, jeg fortsatte, og halvannet år senere er jeg lykkelig forelsket i min daværende venninne og vi har nettopp flyttet sammen.

Snakk med mannen din du. De aller fleste menn vil synes det er innmari kult, noen vil bare flire det bort, men svæææært få vil bli såra eller sinte. Klart muligheten er der, men det er evt en risiko du får ta. Du kjenner mannen din best selv. :)

Når det gjelder billedskjønnhet, tror jeg dette gjelder mange kvinner. Kvinnekroppen har noe rent estetisk ved seg som menn mangler, uten at det gjør menn i seg selv mindre tiltrekkende. :)

Jeg er enig med deg fullt og helt :)

Er ganske sjenert av meg, men en gang bød faktisk sjansen seg og jeg har prøvd det ut 2 ganger med den jenten. Og det var veldig, veldig fint og en helt annen måte å ha sex på. Det blir nok likevel med den opplevelsen. Jeg er først og fremst opptatt av å finne en mann å leve sammen med. Dessuten er det jo veldig vanskelig å vite hvordan man skal gå frem for å greie å sjekke opp en dame liksom, ligger hvertfall ikke til meg :D

Jeg har noe erfaring, men ikke etter jeg selv ble etablert i et seriøst forhold med en mann. Alltid følt meg tiltrukket av vakre kvinner, alltid syntes at kvinnekroppen er vakrere og mer sexy enn mannskroppen. Men for all del, jeg tenner på menn og får i høyeste grad utbytte av å elske med mannen min, mye mer utbytte enn av jentesex sånn sett.

Men jentesex er spennende, huden litt mykere, formene rundere osv. Har snakket med mannen min om det, han er klar over det og synes det er helt ok. Vi vurderer å finne et annet par etterhvert, der jentene er i sentrum vel å merke. Ingen av oss ønsker å involvere en singel jente, da det kan komplisere ting, så vi ønsker noen likestillte med oss, normale folk med barn og grunn til å være diskrè ikke minst.

Så hvis du skal gjøre noe, snakk med mannen din, luft fantasiene om dette for ham, kan gjøre det på en snedig måte også, feks at du har had en drøm feks.

Og det er helt normalt at kvinner tiltrekkes av andre kvinner.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...