Gå til innhold

Ul i går....men fortsatt litt urolig :s

Anbefalte innlegg

Var på ordinær ul i går og alt såg helt flott ut. Bor en liten prins i magen <3 Men jeg har hatt blødninger i over 1 mnd. nå og føler at ingen vil hjelpe meg å finne ut av hvorfor.... Nå er det mest blodtilblandet slim og det er alt fra lyse rosa til mørke brunt. Har vært til 2 leger som begge sa at det var ikke noe å gjøre. Var så til fastlegen og tenkte at hun ikke henviste meg siden ultralyden bare var en uke unna. Prøvde å ta det opp på ultralyden i går, men fikk da grei beskjed om at hvis ikke legene ville hjelpe meg så var det i allefall ikke hennes jobb å finne ut hvorfor.... Hvor i all verden skal jeg få hjelp da????? Eller har jeg misforstått noe, at dette ikke er noen big deal? Aner ikke om jeg skal fortsette å prøve å få hjelp eller om jeg bare skal krysse fingrene for at dette går greit. Huff, humøret er på bånn og alt er tungt om dagen. Håper jordmoren min er tilbake fra ferie snart, kanskje hun kan berolige meg litt mer....

Fortsetter under...

Skjønner det kan være skummelt, og hadde vært nervøs jeg å. Men er ikke uvanlig å blø litt, selv om jeg ikke har noen erfaringer selv. Men siden du har hørt med leger, gyn og har sett på UL at alt er bra, så tror jeg du kan slappe litt av...

Hei :-) Det var ikke mye til hjelp du har fått... stakkar deg, det er så vondt å gå rundt å være så redd for om alt er som det skal.. Det vet jeg alt om.

Jeg venter nr 5, å i de 4 tidligere sv.skapene har jeg ikke hatt spor av blødninger. Men i dette har jeg blødd mye. Litt friskt å mest mørkbrun/brun utflod. Jeg ble livredd første gang, uke 6-7, å ringte rett på gyn.pol selv. Å fikk time til UL. Alt var ok. 10 dager senere var jeg der igjen, å da ville de prøve å finne ut hvorfor, å tok en såkalt baktus-prøve fra sjeden. Men den var helt fin. Sist onsdag måtte jeg dit igjen, mye brunt å litt friskt blod. Legen tok da ta en utvendig celleprøve, for hun vil prøve så godt hun kan på å finne ut hvorfor jeg blør. Alt er fremdeles helt topp med lille spire, og det er ikke derifra blodet kommer.

Men jeg vil anbefale deg å kreve å bli undersøkt skikkelig, det vil roe deg mye.

Til meg så tror legene at det er en veldig lettbløden slimhinne på livmorhalsen, og det er helt ufarlig.

Krev å bli tatt alvorlig, det er ikke bra for deg å beibisen å gå å uroe seg hele tiden.

Håpe det går bra med deg, Klem.

Hei lillespire :) Så kjekt at du får så god oppfølging da :) Hjelper godt på bekymringene det da. Går det an å ringe gyn.pol. selv? På hjemmesiden til sykehuset her står det med tjukk skrift at en må ha henvisning fra lege så det har jeg ikke tenkt på engang. Skal prøve å få time hos legen igjen i morgen så får jeg se da, hvis ikke får jeg prøve jordmor. Tar veldig på å bekymre seg sånn. Får satse på det ordner seg her og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...