Gå til innhold

SA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan dette være en SA? Jeg har akkurat sluttet på ppillene dvs kanskje 2 måneder siden. Trodde jeg hadde mensen for 1 uke siden da det passet med forrige gang sånn ca. Hadde sex på hmmm.. onsdag og begynte å blø etter det. Tenkte at det bare var siden jeg hadde hatt mensen og kanskje litt tynne slimhinner eller noen annet. Jaja.. Og idag kommer det forholdsvis mye friskt blod og litt andre greier... Kan dette være en SA og hva skal jeg gjøre egentlig. Har ikke helt peiling på det her og heller ikke på syklusen min siden jeg har en liten en på 11 måneder..

Fortsetter under...

heisann.... det er jo mangen som opplever en SA uten at man vet noe om det i det heletatt.... mn etter som det jeg har opplevd og erfart ... er at så lenge det er tidlig ordner kroppen opp selv og du kan regne det som en mens.... mn om du er lengre på vei kan det være lurt å ta en ul å sjekke om alt er ute.... etter ca 14 dager... jeg har vært ute for begge deler.... i uke 6 da ble det bare en vanlig mens.... snakket ikke med legen da mn med MA i uke 12 og MA i uke 8 da måtte jeg inn på sjukehuset....

masse lykke til...

Var hos legen idag da det begynte å blø endel inatt. Testet positivt på graviditetstesten så da er det sannsynligvis en SA. Så da må man bare vente til det her gir seg og prøve igjen. Var litt merklig følelse og teste postitivt når jeg vet at det ikke er noe der lenger.. Håper det ikke går lenge til neste gang det er positiv teste.. Da med litt heldigere utfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...