Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Lurer på å ta turen dit neste sommer. Blir da på østkysten, og mest sannsynlig her: http://www.ving.no/hellas/rhodos-ostkyst/sunwing-resort-spa-kallithea Vi har flere små barn og kommer til å ha et veldig stressende år foran oss, så neste sommer vi rett og slett bare slappe av et sted hvor vi er garantert sol og varme i 2-3 uker. Vi er ikke ute etter store opplevelser denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Var der i fjor. Ikke bra shopping, men det blir det vel ikke så mye av med små barn. Vi holdt oss mest ved bassenget og litt nede på stranden, var varmt og deilig og regner lite der i august. Veldig fint sted, men ikke veldig billig å leve.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Nei shopping er ikke noe vi har tenkt til å bruke tid på uansett, kanskje noen kjoler og t-shorter og sånt til ungene, men jeg er ikke typen som shopper mye uansett. Vi lurer på All-inclusive, tror det vil bli billigst for oss.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Hei, akkurat der var vi i fjor med jenta vår på 2 år og en baby i magen. Flott sted, et veldig pluss er at det kun tar 20-25 min fra flyplassen til hotellet :-) Kjedelig med lang busstur med flere barn,så det passet veldig bra. Det ligger 4 km fra rhodos by,og bussen dit går rett utenfor på veien ved hotellet,2 min å gå bare. Det blåser en sånn deilig vind hele tiden der,som gjør at det ikke blir så stekende hett der. Store omrder,og en passe stor butikk med ferske brødvarer om morgenen,men kjempebillig er det ikke der...ligger en liten lokal butikk under ti min gåtur unna som man får billig drikke og andre varer,brød og rundstykker er best på den butikken inne på hotellet. Rolig og fin atmosfære der,hjelpsomme ving verter også,både norske,svenske og engelsspråklige. Lagt opp til flere aktiviteter for barna,jeg hadde også gått for all inclusive...anbefaler virkelig å dra dit,vi var storfornøyde og skal dit igjen til våren.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Vi var på Rhodos i sommer. Var i en by som heter Kolymbia. Var kjempe fornøyd med hotellet. (mikri poli) Øya er flott og Rhodos by er veldig koselig med Borgen og mange gamle ruiner. Anbefaler også en tur til Lindos. Veldig koselig plass. Har vært en del i Tyrkia og må si jeg trives mye bedre på Rhodos.mye roligere folk, de er ikke så intense som i Tyrkia. En kan faktisk gå å kikke i butikkene uten å måtte handle.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 Ser HELT nydelig ut! Vi skal også på all inclusive-ferie til neste år, men lurer på om vi skal dra til Tyrkia isteden for Hellas for å spare noen kroner. Noen venner var i Side i sommer, men nå husker jeg ikke hva hotellet heter. Det fine der var at det var vannsklier ved bassenget og lekepark mellom hotellet og stranda - maks barnevennlig. 3 uker høres veldig mye ut. Skulle ønske det fantes 10-dagersopphold, det hadde vært helt perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå