Guttemamma_73 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Jeg er fem dager over tida i dag. Har gått fire og seks dager over tidligere og er veldig klar for at det skal skje noe. Venter en gutt og er 38 år. Begge deler gir visst økt sannsynlighet for overtid. Heldigvis skal jeg til kontroll på sykehuset mandag klokken ti. Blir nok satt i gang til uka vil jeg tro hvis det ikke skjer før det, men skulle gjerne se at det skjedde den naturlige måten. Jeg har blitt litt passiv av å være på overtid. Det blir en del surfing på nettet, strikking, lesing og innesitting. Har liksom ikke så lyst til å gå ut å spasere å få kommentarer fra naboene om at jeg fortsatt er ute og går og at magen er gigantisk. Jeg vil føde nå.... og helst naturlig :-)
<3 meg og den lille <3 Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 er 8 dager på overtid i dag.. skal å på ny kontroll på mandag.. håper på å bli satt i gang da vil bare ha den ut. er førstegangs å litt lei bare. Vel værre alle som spør, fikk denne i dag: Ja hva ble det ???:=) hehe jeg bare, har ikke født enda!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi. føler jeg holder mote ganske mye oppe.. fikk vekstestimering og baby var ikke så stor heller kanksje derfor:=) Når det gjelder dagene så har samboer ferie, så vi går å trør oppå hverandre, kjørt en del turer men det er det.. sitter i stolen min å hekler jeg... Står opp (nei ingenting i natt heller) spiser og hekler, går å legger meg( nei ingenting i dag heller) å slik går dagene :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå