Mummy79 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Hei, gutten min er straks 5 mndr, han begynner å bli litt lei lekene i babygymen og vippestolen, ikke så fryktelig interesert i bamser som han har nok av, tips til leker han kan underholdes og leke med? P.s. har en fisher price babygym, kan man kjøpe ny leker til å henge i disse?
Marsipanmor Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 min synes alt med lyd i er gøy.. og de ranglene i forskjellige farger i tre... vi har også fisher price gym og jeg har hengt alt som kan henges i den.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 kjøp en en stor matte han kan ligge på, og kjøp små leker som er god å tygge på. Du kan finne masse gøye leker rimelig på ebay. (kjøpte en stor pakke med masse spennende leker fra en selger fra ebay da storesøster var baby) Å ligge under babygymmen er lite stimulerende for en baby på 5 mnd, trenger å ligge å få masse leker rundt seg hvor babyen stimuleres til å bevege seg mer. Leker med lyd er også gøy. Lillegutten min på snart 6 mnd har en tlf han syns er kjempegøy å trykke på, en orm som spiller mange sanger. Etter 4 mnd kontrollen stakk jeg ut å kjøpte stor lekematte til lillegutt, og etter 4 dager rullet han fra mage til rygg og fra rygg til mage. Nå snur han seg rundt og beveger seg litt bakover. Kjøkkenskuffen har masse spennende ting for babyen og. Ikke begrens deg til å bare bruke leker, kjøkkenet har masse spennende for de små :-) Bare vent til de kan krype, da blir oppvaskmaskinen veldig gøy å krype inn i!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 sofie giraff er en fantastisk leke for de små som er super å tygge på når det gnager i gommene. Den har blitt brukt lenge her av storesøster og lillegutt. Babyer som er på besøk her elsker den leken også. Den koster rundt 200 kr. En nettside som heter lykkeliten.no (noe i den duren) selger denne. Men vet om en butikk på nesttun (mitt rom) som også selger denne og mer fra serien. Er veldig populær i utlandet. Hilsen meg som skrev innlegget over.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 http://shoppemamma.com/2010/06/sophie-the-giraffe-verdens-mest-ber%C3%B8mte-babyleke/
Mummy79 Skrevet 6. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2011 Takk for tipsene damer, jeg har allerede kjøpt en stor matte til guttungen, han ruller fra rygg til mage, prøver å legge leker rundt ham, men han blir litt frustrert når han ikke får tak i dem..hehe Skal prøve ebay og kjøkkenredskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå