Mamma2010:-) Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Woohoo! Testet positivt for snart to uker siden, var på tidlig ultralyd denne uken som viste tydelig en fin plommesekk med et lite embryo i:) eneste er nå at jeg har så vondt! Skikkelige menssmerter, husker ikke at jeg har hatt det tidligere(en SA, en MA, og et velfødt friskt barn:)) noen som har noen gode ord og teorier, så takker jeg:) ingen blødning forøvrig, da hadde jeg jo dessverre visst hva det var...
Happy H Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Hei:) gratulerer så mye og velkommen inn her!! Eg e gravid m nr 3, og mitt 4 svangerskap ( 1 sa ) Har hatt menssmerter alle gangene:) får d endå enkelte dager, og er no i uke 8+3:) tror du kan slappe heilt av.. Men forstår bekymringen din!!!
Mamma2010:-) Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2011 Takktakk for svar! Utrolig hvor mange tanker sol går gjennom hodet, kanskje spesiellt etter å ha hatt en relativt ukomplisert SA, og en komplisert MA:) kjenner jo smertene igjen fra de gangene, men også fra forrige vellykka svangerskap, bare ikke fullt så kraftig. Vært sengeliggende store deler av ettermiddagen, men ser ut til å lette litt nå. Krysser fingrene for oss:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 I dag har jeg hatt masse murringer og mensen smerter! Vondt i underlivet og lysken pga disse trådene strekkes og jeg er i uke 12 =) så det er nok ikke noe farlig det du opplever =) Ser du frisk blod, så kan det være tegn på at ikke det er som det skal kanskje. Så nyyt det og tenk på at bebisen vokser =) Masse gratulerer!
Mamma2010:-) Skrevet 6. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2011 Takk for svar, nesten en tåre i øyekroken her:) krysser alt jeg har for oss alle! Rart med dette svangerskapet til nå, kjenner ingen andre tegn på graviditeten enn at jeg har kjent det i magen, men første dagen i dag med rene smerter. Ingenting kvalm enda, ikke trøttere enn vanlig, og det har jeg vært til nå under de andre graviditetene mine. Men det kan jo være naturlig nok det, bare uvant:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 jeg ble ikke kvalm før jeg var 5+4 og trøttheten kom vel i uke 8 =) så det kan komme enda, men får håpe du slipper kvalmen i hvertfall =) Så jeg også kjente det kun i magen de første ukene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå