Gå til innhold

Hvorfor kjenner jeg meg dum etter slikt?

Anbefalte innlegg

Fikk en sms her om dagen om at en venninne av min datter om at hun var bedt til middag en kveld og at jeg gjerne kunne komme og. Jeg skrev tilbake om det var greit at jeg tok med min eldre datter og - dette var greit. Jeg er alene slik at jeg kunne ikke la henne bli hjemme alene.

Denne venninnen hadde bursdag den dagen men moren sa at den skulle feires ved en senere anledning etter at skolen var begynt og barna var tilbake fra ferie.

Vi dro og jeg hadde med en bitteliten presang - noen hellokitty klistremerker og blyanter. Bare en liten presang siden det tross alt var hennes bursdag, og jeg kommer til a gi en ordentlig presang neste gang.

Hadde og med en kurv med jordbaer fordi jeg ikke hadde kommet meg til en blomsterbutikk el.l.

Da jeg kom fant jeg ut at det var litt mer formelt enn jeg hadde trodd (jeg trodde det kun var mamman og datteren hjemme for faren reiser en del og er mye borte, og at det var derfor vi var invitert...)

Men alle var hjemme og jeg kjente meg plutselig ganske dum, uten ordentlig presang og bare med en jordb.kurv)

Kvelden gikk fint for seg og jeg glemte det hele, men da jeg gikk kom det over meg igjen og jeg tenkte hva de trodde om meg. Fikk en skikkelig lav selvfolelse og kjente meg dum og rar og sikker at de tenkte det samme.

Noen som har det slik??? Eller har noen tips om hvorfor og hvordan man kan slutte med slike tanker?

Fortsetter under...

Nei, dette skal du ikke tenke mer over. De har sagt hun skal feire dagen senere, og da får hun gave da. SUPERKOSELIG at du likevel tok med en liten gave og jordbær. Jeg tror ikke de tenker noe som helst annet enn at det var veldig hyggelig jeg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...