Gå til innhold

Vil bare takke to drittkjerringer for et hyggelig bidrag på bursdagen min...

Anbefalte innlegg

Takk til to damer på kafeen i sted..som la demper på bursdagen min.. Takk for at dere satte å kommentere at jeg gav snuppa mi usunn mat.. pølse og ships..og at kjæresten min spiste burger.. og at dere lo av at jeg så fornærmet ut.. Takk for at dere får meg til å innse hvor utrolig heldig jeg har som har venner som ikke oppfører seg slik..og takk for at dere får meg til å ha fokus på å akseptere alle slik de er! Jeg kommer IKKE til å bli en slik 50 årig drittkjerring. Takk...

Da vi kjørte hjem etterpå måtte jeg felle noen tårer.. jeg vet jeg er overvektig..og jeg syns det er grusomt å være "feit" mamma.. rett og slett..selv om kjæresten min er ganske normal..og snuppa mi på 3 år ikke er overvektig.. denne ene dagen ville jeg bare kose meg med god mat på en kafe.. Jeg har aldri opplevd makan.. er 154 cm høy og 90 kg.. og 17 uker på vei... Ja er stor..men ikke gigantisk..men uansett..om jeg hadde vært 120 kg..så hadde det ikke spilt noen rolle..man oppfører seg ikke slik!!

Snuppa mi spurte hva som var galt..og om hvorfor jeg var trist.. jeg syns det var vanskelig å svare.. hun sa: "det var ikke meninga mamma..å tulle på kafeen.. og sutre.. æ e lei mæ"... Måtte jo da selfølgelig forklare at det overhodet ikke var hennes feil at mamma gråt...

Takker for at jeg har verdens snilleste og mest omsorgsfulle datter.. og snill kjæreste som trøster meg.., full av hormoner og all ting.. Er lei av at andre mennesker skal få meg til å føle meg som en dårlig mamma...når snuppa mi atter en gang viser at hun er er blitt et fantastisk menneske! (sier ikke at det er bare min innsats..men dog)

Resten av dagen vil jeg ha en fin bursdag..og skal bare kose meg maks med snuppa mi og kjæresten...

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette en gang.. d gikk bare sånn innpå meg.. d var som å møte en eldre garde av bimpoliti som kan lire ut av seg hva de enn vil....

Fortsetter under...

Skjøner virkelig ikke meg på folk som må slenge slikt.. Ikke la det gå innpå deg.. De vet ikke bedre, må rakke ned på andre for å føle seg selv bedre...

Du har bursdag, du koste deg med datter og kjæreste, DU KOSTE DEG med litt god mat! Du og de andre!! Det er LOV! uten at noen andre skal bry seg..

Skjønner ikke hva det er med andre folk!

Gratulerer med dagen! Håper resten av dagen blir fin! :-)

Vet du, folk er så jævlige. Men som regel så er det de som har størst problemer selv som også har størst behov for å snakke stygt om andre. Ganske spesielt egentlig at to kjerringer på kafe bruker tiden sin på å snakke stygt om fremmede til stede framfor å bare kose seg en lørdag.

Gratulerer så mye med dagen og kos deg resten av den med din fine familie og masse lørdagskos. :)

Tusen takk så masse alle 3:D Det hjalp virkelig.. Nå er jeg glad jeg postet det her...

Skal virkelig gjøre mitt beste for å kose meg resten av dagen=)

Vi skal bake kaker.. og ordne og rydde til selskap i morgen!

Takk igjen!

Annonse

Ja ikke sant.. Men selv om jeg har issues selv..så får jeg meg ikke til å snakke slikt om andre..og så åpenlyst av alle ting..

Jeg pleier ikke la ting gå inn på meg..men dette var så ille at det bekka over meg..

Tusen hjertelig takk for bursdagshilsen! :D og skal kose meg masse ja! =)

En av de få gangene her på forumet at ordet drittkjerringer har vært på sin plass!! ;)

De må jo ha rimelig innholdsløse liv selv som kan få seg til å sitte og snakke sånn. Sikkert altfor lenge siden de har fått seg sex, og egentlig var de misunnelig på deg som satt der med mann og barn og en ny på vei...... ;))

Kos deg MASSE resten av bursdagen din! :))

Hehe.. Ja ikke sant Roselilly..disse var virkelig noen drittkjerringer..

Satser på at du har rett;) Dette var to damer med stor D... i høye hæler..og tilsynelatende alt på stell... Det mest komiske var at de begge satt å spiste en stor is hver..

Takk:D skal kose meg MASSE:D

Gratulerer med dagen Sussa!

Blås i de gamle bitre hurpene, hev deg over dem og kos deg med GOD samvittighet på bursdagen din.

Jeg håper jeg og venninnene mine har bedre ting å snakke om når vi er 50 og treffes på kafe.

Bursdagsklem til deg :o)

Annonse

Tusen takk alle sammen! =)

Dere er så gode;) jeg har vært veldig negativ til bim i d siste pga personhets osv..men dere viser jammen at det er masse trivelige damer her også!:D

sender klemmer tilbake til alle! =) Mens jeg baker ostekake;) Og skal snart bake "Dorakake"..hehe

Hurra for deg! Ikke bry deg om mennesker som bare er ute etter å såre andre... De kan ikke ha så veldig mye i livet sitt da, tenker jeg. :-)

Stor bursdagsklem!

Huffamei, er 30 uker på vei og sitter å gråter over innlegget ditt. Fy f for en skammelig oppførsel:(

Gratulerer sååå masse med dagen vennen:) Kos deg masse. Hilsen en som er liten av høyde og 20 kilo for mye på kroppen.

Huff..var ikke meningen å få andre til å gråte! Men tusen hjertelig takk for empatien! =)

Ja det var skikkelig skammelig..,og jeg er glad snuppa mi ikke plukket opp dette...

Og tuuusen takk:D Skal kose meg masse;)

Vi skal være stolte av oss selv vi som har en del ekstra på kroppen og:D:D

Fysj, så kjipe folk kan være av og til. Jeg skulle ønske at jeg var der, og overhørte det der, sånn at jeg kunne gått bort dit og fortalt dem hvor "fint" det er at de vet alt om hvordan folk skal se ut og hva de skal spise, og hvor "takknemlig" vi alle er for at de er så snille å dele dette der på cafeen. Er ganske god til å være bitende ironisk overfor kjipe folk som det der serru... ;)

Håper resten av dagen din blir superfin, HI. Kos deg masse med familien din og drit i de to på cafeen. De betyr ikke noe likevel.

Klem

Gratulerer masse med dagen Sussa :D God bursdagsklem til deg, det fortjener du helt sikkert.

Jeg er blit kalt frekk i dag fordi jeg ville kjøpe et gatemagasin, ble nødt til å veksle penger og flere butikker sa nei. Og vet du, jeg ble virkelig lei meg. Klump i halsen og når jeg kom hjem trillet tårene. Jeg er også gravid og har nok mer hormoner som stormer i kroppen enn jeg selv tror. I motsetning til deg så savner jeg noen som kan trøste litt i slike situasjoner, så jeg synes du er heldig som har en så fin mann. Det er vondt når det er som verst, men sånt går jo over. Du er et godt menneske som har vært med på å oppdra en veldig søt, fin datter og du fortjener er alle tiders bursdag. Gratulerer igjen.

Tydelig at jeg er gravid og full av hormoner, fordi tårene triller her etter å ha lest innlegget ditt!

Jeg blir så sint, så sint, så sint på sånne mennesker, det skulle ikke vært lov å oppføre seg på den måten.

Sender over masse gode tanker og en stor bursdagsklem, og håper humøret ditt stiger utover kvelden!

Åååå tusen takk for nydelige svar alle sammen! =) Det hjelper virkelig på!!

Humøret mitt steg betraktelig allerede etter første svar her inne;) Og etter klemmen fra kjæreste og datter selvfølgelig! Angrer bigtime på at jeg ikke sa noe til disse damene... Men jeg får bare legge det i fra meg!

Som sagt..de er ikke værdt en tanke! Ikke på denne dagen ihvertfall =)

Og du litt lenger opp her..ja jeg er kjempeheldig som har en kjæreste som støtter meg.. hadde det ikke vært for han i dag så hadde dagen blitt grå ja.. Håper du finner en sånn en du og=) alle fortjener det! Hadde lite lyst til å bake kake og ordne masse kaloribomber etter de kommentarene! Men nå gir jeg blankt F! hehe..og lager en nydelig Dorakake til snuppa mi! Gleder meg til feiring i mårra! Trening og kosthold kan jeg tenke på etter ferien!

Tusen takk for alle gratulasjoner og klemmer!:D det betyr masse!

Jeg tenker at være en tjukkas er bedre enn å være ei drittkjerring iallfall ;o)

Gratulerer masse med dagen! Du deler fødselsdag med Bella :oD

Stor klem fra en annen tjukkas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...