linaa Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 positiv i går å idag. , først litt brun utflod i dag å Nå litt blod på papiret ? Har jeg mista ? eller kan jeg fortsatt være gravid?
LadyInRed Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 håper noen med erfaring kan svare deg!! krysser fingrene!!!!
carma78 Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Jeg har hørt at hvis man tester tidlig så kan man påvise en kjemisk graviditet. At egget ikke får festet seg skikkelig likevel:( Men vet jo ikke om dette er tilfellet...kanskje det er festeblødning også?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Jeg fikk positivt svar en dag og dagen etter neggativt... fikk mensen når jeg skulle ha, men med mye mer smerter enn før. Hadde da hatt en kjemisk graviditet. Men fortsett å teste om du kan, så kan du eventuelt ta en HCG måling hos legen for å se om det er en stigning =)
linaa Skrevet 6. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2011 ringt på legevakta . å hu sa om jeg fikk smerter så skulle jeg komme tilbake! ellers skulle jeg slappe av å legge meg nedpå Å ikke løfte tungt. sluttet å blød nå , så kan bare være livmora å sånn som strekker . var jo bare litt på papire! Så krysse fingrene:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg har hatt brunt som har kommet ut. Ser ut som gammelt blod og det er heller ikke så unormalt tidlig i svangerskapet =) Og det er jo noen som har "mensen" de første mnd =) Krysser fingrene for deg og håper alt går bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå