<3 meg og den lille <3 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 flere som har erfaring men stripping?? er 8 dager på overtid og var torsdag og fredag å ble strippet. jordmor sa det var fine og modne forhold, men ingenting skjer.... er jeg for utålmodig nå eller?? lenge etter startet deres evt fødsel??
Mrs. Bouquet Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Jeg ble strippet 3 ganger, hadde vært moden med 3 cm åpning lenge, men dessverre skjedde det ingenting i forbindelse med strippingene. Eneste var eg jeg blødde og det kom mye slim. Jeg ble fortalt at om strippingen hadde hatt effekt skulle man kjenne murringer e.l. innen de neste 12-24 timene. Så ser ut til at strippingen ikke har trigget noe fødsel for deg, men den kan jo starte når som helst nå alikevel.
<3 meg og den lille <3 Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2011 hmm joda hadde "mer" kynnere og mensmurringer og blodig slim i går og enda litt brunt slim i dag.. vel den kommer når den er klar er det ikke det de sier......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå