Gå til innhold

Noen om har hatt bronkitt?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varte det?Hvor lang tid tok det før alle symptomer var borte?Jeg har vært plaget med hoste,slim og tung pust nå den siste mnd,på legevakten sa de at det mest sannsynlig er bronkitt og at det kan vare opp til 3 mnd...Har tatt masse prøver,og røntgen av lunger for å utelukke andre ting,som feks lungebetennelse,og alt er fint på alle prøver.Begynner å bli ganske lei,og en smule engstelig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143455090-noen-om-har-hatt-bronkitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er "vokst opp" med astma, bronkitt og lungebetennelse. Og der varierer fra gang til gang. Nå i vinter hadde jeg lungebetennelse på ene siden, og det varte lenge. Ihvertfall hosten, og det at jeg hev etter pusten bare av å gå opp trappen=/

Jeg tror hver gang at denne gangen er det over med meg ( røyker i tillegg) men etter en stund blir det bedre! Tror jeg var syk nesten 3mnd i vinter, så du kan jo belage deg på lang tid, og heller være glad om det går fortere:)

Noe det sikkert gjør, ihvertfall om du ikke røyker.

Takk for svar!Nei, jeg røyker ikke...så da går det forhåpentligvis over om ikke så lenge...Godt å høre at det er flere som har opplevd at det varer så lenge,har lest litt om det på nettet,og de fleste steder står det at det varer fra 1-4 uker...så blir litt urolig når det ikke gir seg.Men ble litt beroliget nå. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...