Gå til innhold

Hvordan gå fram for å finne barnevakt?

Anbefalte innlegg

Er alenemamma, til en jente som fyller 3. Skal studere om 3 uker, og skolen er et godt stykke unna barnehagen.. Det er mulig jeg etterhvert trenger hjelp til å få henta jentungen i barnehagen de dagene jeg slutter senest og være sammen med henne til jeg kommer hjem. Også kunne det vært greit å hatt en barnevakt til fks en helgedag i ny og ne eller et par dager i uken så jeg får trent etter vesla er i seng. Hva gjør man? Henger opp lapp på butikken? :P

Fortsetter under...

Sett inn en annonse på Finn!

En kollega av meg gjorde det, og hun fikk sinnsykt mange henvendelser. Utallige ungdommer titter jevnlig på Finn for å se om det er noen småjobber der de kan ha ved siden av skolen, og det er enda flere foreldre som ser etter for tenåringene sine ;)

Kollegaen min valgte ut de hun syntes virket mest ok, og hadde de hjem på "intervju". Hun endte opp med en kjempesøt jente som gikk på videregående, hun skal bli barne og ungdomsarbeider og drømmer om å jobbe i barnehage.

Kollegaen min fikk en barnekjær og flink ungdom som barnevakt, og ungdommen selv får litt lommepenger og på cv'en sin at hun har jobbet som fast barnepasser gjennom skoleårene. Alle fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...