Gå til innhold

vil jeg se gravid ut til slutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, det vil du, men det tar nok litt tid før noen tør å spørre om du er gravid. :) Jeg husker ikke akkurat når jeg fikk såpass med mage at det ble utvetydig at jeg var gravid (og ikke bare hadde lagt på meg mer), men fra sånn 6 måneder ca. i første graviditet struttet magen i hvert fall, og det var ingen tvil. :) Det er jo veldig individuelt da, kommer an på hva slags kropp du har fra før, og det tar lenger tid for førstegangsfødende.

Det hjelper også å gå med gravid-klær når magen først kommer; de fremhever magen, og da er det liksom ikke noe spørsmål lenger. :) F.eks. på H&M har de endel gravidtopper som er fine sånn og som passer også for oss som er store.

• 4 uker senere...

Du vil se gravid ut til slutt :-)

Husker jeg bekymret meg masse for dette.

Første gang kom magen delvis sent, men nå i runde to kom den fort.

Men et triks som hun over her påpeker er å velge riktige klær. Ikke bruk for store vide klær, for da gjemmer du magen bort og man ser bare "feit" ut.(særlig jeg som har store pupper, da går liksom toppen bare i en bue over magen)

Jeg bruker gjerne et belte mellom magen og puppene for da ser man mer at det står ut og folk forstår mer at det er en gravidemage. satte også noen blomster (hårpynt) på magen i sommer, det fungerte også veldig bra som en markør.

magen blir mer en stor nok mot slutten uansett hvordan kroppsfasong du har.

Kos deg med ditt nye utseende. man kan se kjempe flott ut som gravid selvom man ha mange ekstra kilo. Jeg veier 120 kilo og min mage synes godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...