Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 Jenta vår skal begynne i barnehage når hun er 18 mnd(altså i Januar neste år). Jeg gruer meg!Trenger vell ikke nevne at jeg er førstegangsmor og kanskje litt vell hønemor. Jeg vet jo at de ikke har tid til å se til alle barna hvert minutt, men jeg er så redd hun skal finne ting å putte i munnen eks.(er en avdeling bare med alle barna samlet).:S Hva om hun faller og slår seg i hodet osv. om hun klatrer, hva om stolen hun sitter i faller bak(hun er helt vill når hun sitter i tripp trapp stolen, kan ikke snu meg!)..... Hjeeeelp meg å roe "nervene" mine:P Hun har jo sikkert godt av å få være sammen med andre barn, men jeg synes hun er så lita, hadde jeg hatt økonomi til å hatt henne hjemme 1 år til hadde jeg gjort det.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143454954-jeg-gruer-meg-allerede-til-barnehagestart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. august 2011 #2 Del Skrevet 6. august 2011 Dette høres ut som meg, lenge før førstemann begynte i barnehagen. Jeg var skikkelig skeptisk, så hun begynte ikke før hun var 3år! Men det gikk helt supert:) Etter en stund kunne jeg senke skuldrene, og jeg så at hun virkelig koste seg, og at de ansatte har de berømte "øynene i nakken" De får visst med seg det meste føler jeg ihvertfall når vi er der:) Så når nr2 fikk plass fra hun var 1,5år, stusset jeg ikke! Kanskje litt annerledes siden hun fikk begynne på stor avdeling sammen med søsteren ( 3-6år). Til gjengjeld fikk jeg da andre ting jeg var redd/bekymret for;) Men det gikk over all forventing! De store passe på de små, de som jobber der er helt fantastisk, og vesla har det første halve året vært "kose babyen" på avdelingen:) Det har funket så bra, at nå etter sommeren har de utvidet grensne på den avdelingen, og skal ta inn fra 2-6år! Bare fire 2-åringer og resten er fra 4-6. Gleder meg masse til det, da veste snupp får venner på sin egen alder;) Oi, dette ble langt svar.... Jaja, det jeg skulle frem til var at jeg var den MEGA skeptiske hønemoren som absolutt hadde "bhg-skrekk" men som nå elsker barnehagen og de ansatte som er der og gjør alt for våre søte små Prøv å ikke grue deg, for det kommer nok til å gå supert når du kommer så langt. Og da er det kjipt å ha brukt all denne tiden på å grue sg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143454954-jeg-gruer-meg-allerede-til-barnehagestart/#findComment-143454977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå