Gå til innhold

alle symptomene forsvant?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klamrer meg nok antakelig til ett litt urealistisk håp hær, men:

Har hatt masse symptomer den siste tiden.

*hodepine

* treg mage

*luft i magen

*stølhet i ryggen

*tørste, (derav tisser mye).

*varm i kroppen

*kviser

*kvalme

*sulten

*murringer

*pluss pluss

I dag, 1 dag før ikm er alle symptomene forsvunnet?!.

Kun kvalmen, og litt forhøyuet kroppstemperatur igjen ( var så kvalm i går kveld at jeg hentet en bøtte for å være sikker)

Tok en CB test med morgen urin i dag. Negativ. så da burde alt tilsi at jeg ikke er gravid? ikke sant?

åjåjåj, så tussete man blir av disse prøveperiodene.

Noen som har opplevd noe lignende, men allikevell vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi følger nesten hverandre i symptomer, vi, frk Tolmodig!

Her har magen blitt litt mindre oppblåst, men fått murringer. Svien i tennene er helt borte. Siden sist har jeg hatt tidenes kviseutbrudd (!!), men i går kveld var det omtrent som om kroppen trykte på en av-knapp på det meste - bortsett fra at jeg er en del kvalm. For tidlig for meg å teste enda.

Hva er det amerikanerne sier... "it aint over 'till the fat lady sings".... i dette tilfellet tante rød ;)

Men her inne hører vi jo alt fra kjempemye symptomer til ingen - og vekslende - så det meste kan vel være normalt!

Jeg vurderer å snike meg inn på apoteket etterpå og kjøpe graviditetstest. Bor på så lite sted at jeg risikerer at "alle" vet at jeg er gravid før jeg vet det selv...

Krysser fortsatt fingrene for deg, frk! :)

Skrevet

sånn var det meg meg også.. og et par dager før ikm forsvant alt, og tr kom på besøk en dag før!

det var plutselig min kropp som hadde bestemt at nå skulle jeg ha ømme brystvorter rundt el, og PMS til DEEEEE grader :P

Skrevet

Ja, så merkelig at alle symptomene bare plutselig blir bort ? :-O skjønner bare mindre å mindre.

Har du fått noen av dem tilbake?

Her er jeg fortsatt tidvis svaaaakt kvalm, er skikkelig grinete, å sulten. Men det kan jo være hva som heldst rett å slett. sikkert bare vanlig pms kan jeg tenke meg.

Jeg har ikm i dag, men har ikke sett tegn til tanta, så vi får se. jeg venter skikkelig i spenning ;-)

Hvordan går det med deg Roselilly?

Så i det andre innlegget at du hadde fått kjøpt deg en test uten å bli observert.. grattis :-) (i know the feeiling).

Har du tatt test? er d ikke enda en ukes tid til din ikm?? da må du vente ... :-D

Jeg driver å male huset.. å tenkte kanskje en plass inni huet at jeg kaaaanskje er gravid.. å bruker oljemaling når jeg maler... er d skikkelig teit av meg, eller burde jeg kanskje bar eleve helt vanlig til jeg eventuellt ser en positiv test?!

aaah..... "my brain hurt", etter all den tenkingen :-P

Vi får håpe at the "fat lady" ikke synger før til våren igjen :-D

krysser alt jeg har for begge oss..

Skrevet

Når det tar tid å bli gravid tror jeg man må prøve å leve mest mulig normalt frem til man får det bekreftet. Hvis ikke blir man jo helt smårar - om det er mulig å bli mer rar enn vi føler oss når vi er på konstant symptomjakt... ;)

Jeg er fremdeles noe kvalm - men det gir seg med hvile eller mat, så jeg "overser" det. I natt hadde jeg murringer i magen, våknet av det 2-3 ganger, faktisk. Ikke vondt, bare en rar følelse. Jeg har aldri vondt ifm mensen. Føler meg ordentlig lealaus, altså slarkete, i leddene. Blir det av og til en eller to dager før mens - men ikke en hel uke før. Men det kan jo være første gang for det også...

Testene jeg kjøpte i går har jeg ikke tatt ut av posen, har lagt dem i en ekstra pose som igjen er lagt inni et skap. Ikm er fredag.... skal prøve å vente. Spørs hvordan det går... he-he! (ler for meg selv igjen med tanke på nicket ditt ;))

Holdt på å begynne å grine på sykkelen i sted - oppdaget den for sent og syklet over en stor maur som gikk og bar på sin døde/skadete kompis.... Jeg bruker virkelig ikke å være så "sippete"!

Bortsett fra det har jeg i dag greid å overbevise meg selv om at jeg helt sikkert ikke er gravid..... ;))

Tror vi tenker altfor mye i denne prosessen - sikkert derfor vi får hodepine også! ;)

Skrevet

måtte le når jeg leste om den maura.... hvordan i alle dager klarte du å legge merke til den? hihi.. vell, det kan vell tyde på at du har noen hormoner i sving i allefall ;-)

Så flink du er å vente på å teste, jeg klarer aaaldri å vente. bruker å tenke:" nå burde den vell bli positiv om jeg er gravid)", men den blir liksom aldri positiv :/

Faktsik så er hodepina mi også borte. alt er liksom borte.

Jeg er varm i kroppen, er litt tett i nesen om morgenen, å kjenner noe i halsen, så jeg antar at det kommer en aldri så liten forkjølese om en stund.

Tok en test i dag også ( hadde glemt å kjøpe, så fikk ikke med morgenurin), men den ble negativ(tror jeg),((jeg ser en tyyynn blå strek, men har hatt dem før, så det er nok en av di berømte skyggestrekene)Hadde ikm i går, å fortsatt ingen mens, så da er det vell forsåvidt lov til å håpe.... :D

har du vært gravid før roselilly?

Skrevet

KRAMPE!! jeg har nesten ustanselig krampe i høyre foten!

(sånn i tilfelle dette er ett tegn, så har jeg fått det med ;-)

Skrevet

He-he... jeg har kjempesyn (så lenge linsene er på) og får med meg de pussigste ting - skal også sies at jeg var i oppoverbakke med mange tunge nett på styret, så det gikk ikke akkurat fort. Hormonene raser rundt, gjenstår å se hvilke...

Har testet altfor tidlig før jeg, det er bare nå jeg prøver å drøye - ingen grunn til å være imponert over tålmodigheten min... ;) Det er nemlig minst like mye fordi jeg ikke har lyst å springe ned apoteket her etter g-tester...

Kramper i høyre ben, ja - om det er et tegn så får du sikkert en gutt ;))

Spennende at du ikke har fått mensen, da... Bruker den å være regelmessig? Du har kanskje regnet ut fra el, det er jo sikrere enn forrige mensdag. Tynne blå streker kan jo bli tykkere - kanskje du også ;))

Nei, jeg har ikke vært gravid. Ikke som jeg vet i hvert fall. Hadde "alle" symptomer i fjor vinter en gang, men symptomer som jeg aldri har normalt og som jeg ikke en gang visste var gravid-symptomer. Mensen var da et par dager forsinket før den kom, så det kan nok ha vært en såkalt kjemisk graviditet (hvis det er riktig betegnelse). Ellers så er jeg rimelig sikker på at jeg må ha hatt det i desember. En uke etter sex fikk jeg det jeg tror må ha vært en festeblødning - lyst rosa blod. Ingen mens kom - den kom tre dager etter normalen og var da kraftigere enn normalt. Så regner med at det var noe da. Hva med deg?

Om det er noe nå så skal det bli sittende!!! :-)

Skrevet

Åjåj... har hatt d så travelt i det siste, at jeg har ikke rukket å svare hær inne. Vi kjøpte oss hus på mandag, og siden det har det gått slag i slag med maling og pussing ;-)

Mine hormoner raste og tidlig i denne uka, jeg kobla det til at jeg var gravid selvfølgelig, men tenkte ikke på at d kunne være stress, eller det mest opplakte... PMS :-p

Tanta meldte sin ankomst hær på onsdags kveld. Helt uanmeldt, å helt plutselig. Skuffelsen var skikkelig stor(sel vom jeg var "overbevist" om at jeg ikke var gravid)

HAr tenkt litt på dette i det siste, naturligvis nok. Å jeg lurer på om det kanskje er lurt å prøve en periode å ikke bruke bim.com.

Tenker om vi ka nskje stresser mindre, dersom vi ikke leser masse om det?

Kan nesten høres ut som om du har hatt noen kjemiske graviditeter. visste du forresten av det er kun 33 % av alle påbegynte svangerskap som faktisk ender med et barn? di andre 67 prosent ender enten i SA, MA eller andre triste utfall. såh...alle som blir gravid, har egentlig flax ;-)

Ja, jeg har vært gravid en gang, i vinter. Mista babyen vår i en MA 12. Januar(på bursdagen til kjæøresten min av alle ting), vi var startet på den 13.uke når vi oppdaga at noe var galt, så ultralyden viste at den hadde sluttet å vokse ca.i uke 9. Det var en tung tid lenge.. men det blir lettere fra måned til måned.

Forrige måned hadde jeg opprinnelig termin. da tok jeg meg fri fra jobb, startet dagen en spinningtime, med påfølgende spa og massasje, så dro jeg å kjæresten å valgte oss ut en herlig fin rosebusk, som vi planta sammen i den nye hagen vår, slik at vi kan se den vokse å gro :-)

Det var nok vår måte å markere dagen på, å prøve å sette fokus på å se fremover, å ikke lengre bakover. Litt som Kjære Fortid, takk for all lærdom.

Kjære Framtid, JEG ER KLAR!

:-D

Hvordan går det med deg Roselilly??? symptomer å ikke minst test?? dette er jo ikm helga di, ikke sant?

Skrevet

Har kikket etter deg, frk Tolmodig... :)

Her kom også tanta ordentlig i dag. Regnet med det i går siden tempen min da gikk ned. Jeg har fremdeles murringer der jeg har hatt det i to uker i magen (har det aldri i forbindelse med mens!), så jeg regner med at det var en såkalt kjemisk her også. Det kan i hvert fall forklare symptomene mine. Husker ikke alt jeg skrev her, jeg, men hadde først en test med blå skyggestrek som ble sterkere, deretter negative tester. Ikm var fredag. Så jeg fanget det kanskje opp da egget sneiet livmoren... Siste dagene har jeg vært så kvalm at jeg brakk meg på sykkeltur! Men, men...

Ny periode, nye muligheter!!! Må bare tenke slik :)

Hvis det har vært noe der har vi jo faktisk større sjanse denne perioden sies det... :)

Så trist å høre at du mistet i januar! Men så utrolig fint dere gjorde det ift markeringen! :) Ble helt rørt av å lese det! Det er jo så viktig det du skriver... vi må ta til oss all læring (selv det som er høyst "ufrivillig") og så må vi gå videre.

Så kjekt at dere har funnet dere hus! Gratulerer!!!! :))) Når flytter dere inn?

Ang. det å være her på bim..... jeg tror det kommer litt an på hvordan man bruker det. Men jeg forstår veldig hva du tenker. Jeg har merket at disse to siste ukene så har jeg vært mye mer selektiv på hva jeg har lest og deltatt på. Jeg har unngått mange innlegg jeg ellers brukte å gå inn på, og det har faktisk vært godt. Jeg har vært dessto mer aktiv kanskje på to av "bli-gravid"-trådene, men det har akkurat nå vært riktig for meg. Det viktigste er nok at hver av oss gjør det som er riktig for seg selv :) For din del så vil det kanskje begrense seg litt pga alt med nyhuset slik at det ikke blir like "intenst" likevel fremover. Men kjempekoselig om du fortsetter, i hvert fall innimellom :) Det er litt godt å ha noen i samme situasjon også - men det skal brukes riktig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...