desember gutt + oktober tulle Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 går nå gravid med nr 2 har en liten gutt på 1,5 fra før av og er så lei denna kvalmen som aldri vill gå over!!! er i uke 30 nå å må fortsatt ta postafen hver kveld for å ikke være slått ut neste dag, å i går glemte jeg den!! ligger slått ut på sofaen mens lille gutt ser på tv å bare brekker meg å holder på å spy. var like dårlig med første man men da hadde jeg tross alt ikke verken unge eller gubbe som skulle ha oppmerksomhet. blir så ufattelig sliten av dette svangerskapet, håper kvalmen kan gå over snart
1fra før, nr2kommer i august Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Hei! Du er ikke alene...jeg har heldigvis ei jenter på 3år, så hun klarer mye selv. Er sikkert ingen trøst for deg, men jeg er i uke 38 og bruker fremdeles postafen. Går likevel og er kvalm, mest om morgenen, men slipper å kaste opp....en vesentlig forskjell i mine øyne... Men det er jo fremdeles muligheter for at det går over for deg. Mange blir bedre etter 7mnd. Gikk bare og var kvalm til uke 20 med min første, så håpet var at kvalmen skulle gi seg. hehe, men den gang ei. Det er ingen som kan ta å passe på gutten din i dag da...hadde gjort dagen din bedre. Kvalmen blir ikke bedre av høye lyder og stress. Lykke til, og husk du er ferdi med 3/4deler av svangerskapet nå
desember gutt + oktober tulle Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2011 var i familie selskap til min søster i dag, så heldigvis tok familien han en del og han lekte masse med fetteren sin, nå begynner postafenen å funke så ikke så galen nå. men sambo er egentlig flink til å ta han når jeg er dårlig og pjokken går 100 % i bhg så hjelper masse det, men ikke snakk om at det går an å gå på jobb nei så går 100 % sykemeldt ut svangerskapet, men ufattelig deilig å ikke spy ja! så lenge jeg er flink til å ta det med ro å ikke overdrive så er jeg ikke kvalm heldighvis men skal ikke mye til før jeg bare ligger rett ut. har i tillegg veldig lavt blodtrykk og sliter med det i varmen så det hjelper ikke så mye på kvalmen det heller å gå rundt å svimle hele dagen men kommer noe godt ut av det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå