Gå til innhold

Hjelp... litt intime detaljer!

Anbefalte innlegg

Er gravid (ca uke 13), og i går kveld og dag morges kommer det litt små "brune" klumper ut. Dette er bittesmå klumper, som ser litt ut som lysebrun størknet utflod.

Kjenner at jeg er kjempe bekymret, men lurer på om dette kan komme av at jeg tok celleprøve dagen før. Sjekket også med ul da (tidlig kontroll), og alt var fint med barnet.

Kan en celleprøve gjøre slik at man "blør" innvendig, og at det kommer ut etterpå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143454633-hjelp-litt-intime-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Celleprøver kan gjøre at du blør. Det kan også være rester fra menstruasjon eller festeblødning som kommer ut. Så lenge det ikke er fersk blod så trenger du ikke bekymre deg. Til og med da hadde det vært en naturlig årsak i og med den celleprøven du nettopp tok.

Dette er garantert pga den - de skjærer jo av små biter og når du er gravid blør du mer om du får sår inni der, du er mer hoven. Ikke bekymre deg, barnet var bra på ul. :)

Tusen takk for beroligende svar jenter;)

Ble så fornøyd når jeg kom inn i 2. trimester, og håpet at bekymringene skulle avta litt da. Også kommer dette, og da kommer de jo sigende på igjen... hehe! Og verre blir det vel utover*s*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...