am_traasdahl Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 Hei! Jeg er veldig usikker nå og trenger absolutt råd. Jeg har nå en sønn på 8 mnd og skal egentlig tilbake i arbeid allerede 11 august. Pga min helse vil verken lege eller fysioterapaut at jeg skal jobbe det første halvåret. Ikke nok med det, så er jeg gravid igjen. Har termin i slutten av februar 2012... Jeg er ansatt i Eniro og der forskudterer de lønna til meg. I Eniro så har vi fastlønn i tillegg til provisjon. Har hatt utbetalt gjennomsnittlønn nå i s.permisjonen på ca kr 34 ooo,- mens fastlønnen er egentlig bare på 22 500,- Jeg er jo allerede de siste 2 mnd i s.permisjon vært sykemeldt og blir det frem til februar har legen sagt. Av dette lurer jeg på hva jeg skal forvente av lønn fremover... Noen sier jeg får det samme utbetalt som jeg har hatt til nå mens en på personal avd på Eniro sier at jeg MÅ tilbake i jobb først før jeg har rett på noe penger.... jeg har vert fast ansatt der siden 2009. Og hva skal jeg forvente å få av lønn i neste s.permisjon? Noen som kan hjelpe meg? Og kan jeg velge at NAV som tar seg av utbetalingen istede for arbeidgiver evt siden de skal være så vanskelig på det området her? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143454622-fra-fpermisjon-til-sykmelding-til-ny-fpermisjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå