Gå til innhold

hvor mye søvn trenger et barn på 15 mnd?

Anbefalte innlegg

skjønner at det er store individuelle forskjeller... men datteren min sover fra 8-10 timer og våkner fortsatt ofte om natten. synes ikke det høres så mye ut. ikke vil hun spise heller. så alt henger vel sammen sikkert..

hilsen trøtt mamma

Fortsetter under...

Hmmm..det er nok mindre enn gjennomsnittlig ja. Min på 1.5 år sover ca 16 timer i døgnet (13 timer pr natt og 3 timer lur). Virker hun trøtt da? Jeg har en 5 åring som fortsatt sover mellom 12 til 13 timer hver natt så må innrømme jeg synes at fra 8 timer høres veldig lite ut. Men det kan jo være normalt?

min 4 åring sover 12-14 timer om natten ca.. jeg kan ikke skjønne at det kan være normalt. i går natt våknet hun først kl 4, og var (tilsynelatende) lys våken, satt i senga og tulla. jeg går bare inn når hun gråter eller har sutra lenge for å sjekke bleie og sånn, for jeg tenker at kl 4 er IKKE dagen. noen ganger legger jeg henne bare ned også sier jeg natta og går ut igjen. noen ganger sovner hun igjen en liten time også er det opp igjen.. mamma sier at jeg sikkert bare sutrer fordi jeg er b menneske selv, og at noen barn trenger mindre søvn, men jiiises.. så lite søvn da? hun sover fra 1-2 timer på dagen. og virker overaskende opplagt på dagen. men virker mer opplagt de dagene hun sover lenger.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...