*Marthe-mor*venter på en til.. Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Her i huset har vi en jente som straks blir 5 år, og som også snart skal blir storesøster. Har tidligere lest at mange gir storesøsken gaver, når babyen kommer. Er det noen som har noen koselige tips til hva det kan være?
♥bebi♥ Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Vi har en storesøster på 4 1/2 og hun får en dukke når vi kommer hjem fra sykehuset. En guttedukke siden hun får lillebror, med tilhørende bleier og diverse stæsj, så vi kan stelle hver vår baby sammen:) hihi
Mrs. Charming Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Selv om vi har en sønn fra før, har vi funnet fram min gamle dukke som jeg tenkte å kjøpe litt utstyr til- da kan han også gjøre som mamma og pappa gjør- ta vare på babyen:-) er det flere som gjør slik med sine sønner?.. Ellers skal vi gi han en ny gave, antakeligvis en eske med hans første playmobil- sett. Han er 2,5 år.
♥bebi♥ Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Jeg hadde nok gjort det samme selvom jeg hadde hatt gutt:)
LilleFru Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Sønnen min var nesten tre år når han fikk en lillesøster, og det var på vinteren. Så han fikk sine første ski, og jaggu var vi to på skitur allerede uka etter, mens babyen var hjemme med pappaen! Denne gangen er han 8 og søsteren er 5,5, og vi har igrunn ikke tenkt ut noe enda... Men tror kanskje det blir noe å gjøre sammen istedet for noe å få.
Tre rosa kalver Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Storesøstrene her på 5,5 og 9 år skal få øredobber av lillesøster
knerten09+ knerteline11 Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 Lur ide, har jeg ikke tenkt på. Her i hus er det en toåring som skal bli storebror og vi har ingen dukker. Men lurer jammen på om jeg skal kjøpe ei lita dokke så han kan ha sin baby å stelle.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 6. august 2011 #8 Skrevet 6. august 2011 VI ska köpa ett stellebord till hennes docka, så kan hon ha det på badet och stella bebisen likt med mamma :0) Kosta 250,-
sørlandet,79 Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Storebror er faktisk allerede 10 år, og han får en "gratulere som storebror gave ". Jeg har faktisk bestilt biletter til "batman live" i oslo spektrum så er det noe vi kan gjøre sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå