MissNetty Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Hei. Fant ut i uke 9 at vi venter tvillinger, er nå i uke 16+5. Lurer egentlig bare på om det er noen andre her som venter tvillinger i Haugesund el. omegn. Og ellers bare hvordan deres svangerskap går? Jeg var litt småkvalmen av og til, men er heldigvis ikke det lengre nå Jeg har og en datter på 17 mndr fra før av, og sliter en god del med ryggen, har Fibromyalgi. Så lurer og på om det er noen andre med samme diagnose her inne, og hvordan det påvirker deres svangerskap ?
Guttemamma87 Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Jeg har vanlig myalgi og det eneste som skjer med meg er at bekkenløsningen blir litt værre... Men ellers så er det ikke noe spesielt. Men det er vondt når det står på som verst! Gratulere me tvillinger,det hørest ut som en fin utfordring:)
alltid en sliter Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Hei!! Fant ut i uke 7 at vi venter tvillinger og er nå 18+2. Hører til i Sandnes område.. Sliter veldig med kors ryggen og skal til legen i mårå. Har en jobb me mye tunge løft og bøying, som jeg tror har mye av skylden for ryggen min er som den er,har nå prest meg til det ytterste og innsett at det blir legen neste..
Lykkeli_med_2_i_magen:-) Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Gratulerer med tvillinger! Jeg venter også to, er akkurat 13 uker idag. Har vært veldig dårlig hittil, men nå begynner formen så smått å bli bedre!
fjoggy Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Hei og gratulerer alle sammen!! Fantastisk ;-) Er også tvillinggravid, 18+6 i dag, jippi!! Har vært i kanon fin form hele tiden, utenom uke 5-8 da hadde jeg utrolige luft/magesmerter.. Etter dette har jeg gjort akkurat d som jeg ellers pleier! Er veldig fysisk aktiv og går til fjells stort sett hver dag ;-) Siste dagene har jeg merket litt mer til de 2 små.. Trøtt, litt uvell og ryggsmerter i perioder! Har gått opp 10 kg i løpet av 11 uker, d merkes jo på kroppen.. Var veldig liten og spe når jeg ble gravid, og fikk mage samme før uke 6 .. Bor midt mellom haugesund og Bergen. Kjenner dere mye liv? Lykke til alle sammen!!
MissNetty Skrevet 28. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2011 Hei:) Gratulerer Nå er jeg i uke 20, formen er fortsatt ganske fin her, utenom ryggen som plager da Kjenner godt at dei velter på seg inni magen, blir litt kvalmen av ogtil når dei gjør det:) Fant ut denne uken at vi venter en jente og en gutt , så det kommer til og bli spennendes med en av hver:) Gleder oss kjempe masse hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå