ihm Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Ble gravid i oktober/november 2009 og i januar 2010 mistet jeg den lille spiren... og har prøvd siden da... men ingenting skjer. noen tips?? klarer nesten ikke å glede meg over når noe i familien/bekjente forteller at de er gravide, vet det er utrolig stygt gjort men klarer det bare ikke..blæh! sorry for mye syting...
Roselilly Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Ta en kikk på mitt innlegg i tråden "vi som venter på vårt første barn". Kanskje det er noe der du kan ha hjelp med Lykke til!
ihm Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2011 Takk la om kostholdet i april og har gått ned 10 kg til nå
Roselilly Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Så bra!! :-D Da har du jo allerede gjort en kjempejobb!! :-) Kostholdet er bare såå viktig! Det er gjennom maten vi får byggeklossene som gjør kroppen i stand til å holde oss friske, til å kurere oss når vi blir syke - og til å være i stand til å gi næring til en liten i magen Husk at det er bra om pappaen gjør det samme! Han kan også med fordel ta i hvert fall sink, omega3, D-vitamin og multivitamin. Sink er veldig viktig for mannens sæd! Jeg har hørt at hvis en kvinne lever med en mann, så er hennes største sink-kilde faktisk mannens sæd!! (det er fakta, ikke tull) Det betyr også at mannen taper sink hver gang han har sex.... Ellers er det mange som har god effekt med å ta akupunktur i tillegg!! Håper det sitter en spire hos deg snart!! )
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 har det likedan som deg, så du er ikke alene hvertfall : ) sliter med å høre om venner/familie som skal ha barn. det er utrolig slemt, men vi kan ikke hjelpe hvordan vi føler det. det er en tung tid når man prøver og prøver, og tiden går uten at noe skjer. det har blitt litt letter no, men det er fortsatt vanskelig. alltid når det var familieselskap var det prat om svogeren og svigerinnen min som skulle ha barn. hele dagen var det kun snakk om graviditet, de første årene osv, og verre ble det når forloveden satt og fortalte om hans opplevelser under hele graviditeten og hvordan alt var. (han har et barn fra før) for jeg vil også oppleve det der. og hvem vet, kanskje jeg aldri kan få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå