Gå til innhold

Hender det at du sender mail til mannen deres om det er noe som er vanskelig å ta opp?

Anbefalte innlegg

Vi har hatt noen vanskelige dager, vi begynte å krangle om en misforståelse, så utviklet det seg til at alt ble galt. Dere kjenner kanskje til hvordan det kan gå når følelser og fornuft tar ferie fra hverandre.

Nå lurer jeg på å sende en mail å forsøke å forklare alt som ble galt. For når vi snakker så blir det bare tull og jeg får ikke frem det jeg egentlig vil si...

Noen som har gjort det? Blir det skikkelig rart? føler det er litt fjortiss, og vi er tross alt godt over 30 begge to.

Fortsetter under...

jeg har ikke gjort det, men har vurdert det. Men jeg har ennå ikke turt å gjøre det. Jeg tror det er en fin måte å ta opp ting, fordi man kan redigere før man sender det, og ikke bli påvirket av mottagerens kroppspråk og mimikk.

jeg har skrevet mail til mannen når alt har krøllet seg helt, og det har hjulpet veldig :) det gjør at han får tid til å tenke gjennom det som kommer også før han kommer til meg og snakker ut om alt :)

og vi er begge i midten av 30 årene hehe

Annonse

Nei, det har jeg ikke. Men det skyldes nok først og fremst at mannen min sjekker mailen sin annenhver måned så det kunne blitt lenge å vente på svar :)

Hvis du synes det er lettere å formulere deg på mail så er det vel ikke noe i veien for det.

altså, dette er ikke "ny informasjon" som skal poppes, som at jeg har vært utro eller kræsja bilen. Det er kun om ting vi har diskutert de siste dagene, men vi har begge kjørt oss fast i stahet og "lukker ørene for hva den andre sier fordi jeg har rett"-syndromet, samt at jeg har en tendens til å miste tråden når jeg skal prøve å få frem ting jeg føler sterkt omkring.

Så jeg tenkte bare å skrive ned tankene mine i ett litt bedre system enn jeg klarer å formulere med ord. Ordene har en tendens til å overse tankene mine, også blir det bare enda værre. Og mannen forstår ingenting.

Har skrevet litt, får se om jeg sender den. Han er ikke hjemme og får ikke sjekket mail før i morgen tidlig, så har litt tid å tenke meg om på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...