Gå til innhold

Emmaljunga Nitro City eller Brio Go?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Nitro City til den minste og angrer ikke ett sekund på det valget :) Det er en lett vogn, som er lita sammenlagt. Jeg bor i Oslo, og jeg synes det er lett å komme meg frem med vogna. Vognen passer fint til alle dine valg, og samtidig er dette en vogn du kan bruke fra nyfødt til barnet ikke trenger vogn lenger. Vi bruker enda denne vognen til jenta på 2 år, og er strålende fornøyd. Grunnen til at vi kjøpte denne vognen var fordi den kom best ut i test.

Er det noe du lurer på om denne vognen er det bare å spørre :)

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article508067.ece

Jeg har desverre ingen erfaring med Brio go.

Jeg har faktisk begge for tiden ;)

Må si at hvis jeg skulle valgt en av dem, så ville det blitt nitro city. Rett og slett fordi den er bedre å trille og jeg synes babyen ligger bedre i sportdelen ennå. Brio Go er ingen dårlig vogn det heller. Den har veldig god kalesje og har enorm plass under. Nitro er litt mer klønete å komme til der, men den nye kurven er bedre enn den gamle!

tester dekker forskjellige ting, men de dekker ikke dine behov! Det er viktigst å stole på sin egen analyse av vognmarkedet og egne behov! jeg er overbevisst om at Nitro city er BEST, og da er det flere faktorer som skårer inn, bl.a. kvalitet på stoffet på sittedelen, bedre sittestilling for barn i emmaljunga, bedre trillekomfort osv. og emmaljunga gjennomgående UTMERKET kvalitet!!! man kjenner forskjell mellom Emmaljunga og alle andre (Simo, MB, Brio)

Annonse

brukte nitroen hele vinteren. kort sagt- er veien brøytet, triller du vogna som vanlig. jeg har forresten aldri låst forhjulene, hverken om vinteren eller sommeren. er det MYE slaps- vil enhver vogn har dårligere trillekomfort, men den går gjennom!!! designet i sverige- de vet jo hva vinteren betyr!!! så ja, like bra på sommeren som på vinteren- det er min konklusjon etter 1,5 års bruk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...