Gå til innhold

Apropos klær - hva er greia med dress i lesbemiljøer?

Anbefalte innlegg

No offence, bare en iakttagelse ;o)

De lesbiske kvinns jeg kjenner trekker ALLTID i den mørke dressen når de skal pynte seg, enten de skal på by'n, i familiefestligheter eller ved andre anledninger som krever litt at man staser seg opp litt.

Jeg kjenner kun èn som liker å variere med kjole - og selv hun har skaffa seg dress, fordi dama syns hun blir så snasen i den.

De er innmari stilige, alle sammen, men hva er greia?

Fortsetter under...

Det er vel noe med det androgyne tenker jeg ? Mine homofile venner og bekjentskaper kler seg veldig varierende :) Bestevenninna mi som er lesbisk kler seg ofte i mørk dress. Aldri i kjole! Hun hverken liker stilen ( er ikke henne ) eller føler seg komfortabel i en.

Tenke ikke over det før jeg var i bryllup hvor brudens forlover var lesbisk. Hadde hun enda prøvd litt, med litt stil, og med en dress som passet. Men hun minte umiskjennelig om en ung mann som ikke innser at konfirmasjonsdressen ikke passer når han stiller i sitt eget bryllup.

Sammen med en perfekt stylet brud og en brudgom på Brad-Pitt-nivå så hun sjuskete og lurvete ut. Ble nesten trist på hennes vegne. Bruden sa i ettertid at det hadde gått henne hus forbi at forloveren burde fått litt drahjelp når det kom til pyntinga. Men men.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...