Gå til innhold

Jippi, 1 cm åpning, no ble jeg gla :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jordmor kontroll i dag, 1 cm åpning, helt utflata mormunn og myk og moden, fantastisk :) så nå er det bare å vente.... Er det noen flere som har fått samme beskjed? og eventuelt hvor lenge gikk dere med det, eller har gått med det? Hadde det bare skjedd noe nå så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:) Hvor langt er du?

Skrevet

Snart uke 38, men føler meg ganske så klar :) De 2 andre mine ble født i uke 38.

Skrevet

Åh, nå ble jeg misunnelig her! Jordmoren min sluttet for noen uker siden, og hun andre som er her i byen har sommerferie. Dvs at jeg kun går til fastlegen min- og han sist kontroll glemte han å måle sf mål, samt kjenne om hodet var festet- så tror ikke jeg får sjekket om det er noe fremgang her i gården ;p

Vi satser på at det går din vei i natt eller de neste dagene! Tenk, nå er det bare dager igjen.. :D Tvi, tvi!

Skrevet

hmm hadde vel 2 cm i går men ikke helt utflata mormunn, men modne forhold, så er bare å vente......er en uke på overtid..

Skrevet

Det er spennende! Masse lykke til, håper det skjer noe snart da. Visste ikke de sjekket disse tingene, mener ikke det ble sjekket forrige svangerskap. Spurte du om å få det sjekket eller er det rutine?? Jeg er satt til 27. August;)

Skrevet

Det er kjempe spennende ja :) spurte jordmoren om hun kunne sjekke siden jeg hadde hatt masse murring, stiikinger og kynnere. ble aldri sjekket med de to andre.

Oj, en uke på overtid, ja da må det no vel være din tur snart!!!!

Du må no ha masse lykke til iallefall :)

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

Ei vennine gikk med 3 cm i 3 uker.. Får håpe du slipper det;)

Skrevet

Ærsj, det hørtes ikke oppløftende ut..... men men, det blir no som det blir :)

Skrevet

ikke meinga å være kjiip nå men sist gang gikk jeg med 1 cm i 2 uker før ungen kom med keisersnitt siden det ikke åpna seg mer enn 1 cm,men det var meg da,kanskje du får babyen din før du vet ordet av det :)

Skrevet

Nei, du er absolutt ikke kjip :) artig å høre andres erfaring uansett ;)

Hahaha, håper jo ikke det blir sånn, men dette rår man ikke over selv :)

Skrevet

Hei!

Sist sv.skap så fikk jeg den beskjeden, utflata, myk og moden med 1,5cm åpning.Da var jeg 39+2. Det var på en torsdag, å jm tippa at jeg ville føde innen søndag. Slimproppen hadde og gått på mandagen, å jeg gikk med murring fram til lørdagen. Natt til søndag gikk vannet, og guttungen meldte annkomst ca 3 timer etterpå :o)

Lykke til med innspurten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...