Gå til innhold

Artige facebook statuser.

Anbefalte innlegg

Ja jeg kjeder meg rett og slett og fikk lyst til å le litt.

Da jeg i tillegg er dritlei facebookstatuser som type: "Har vasket huset, bakt 12 brød og 40 boller, løpt 10 mil, badet og lest nattaeventyr for 10 barn, lagt opp 14 gardinlengder for hånd, hatt heftig sex med gubben og limt inn alle de 2000 feriebildene i album og klokka er bare 21. Jeg fortjener et lite glass rødvin nå"

Eller kjedestatuser ala "Hvis du bryr deg så lim inn denne i statusen den.........."

Give it to me:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143453821-artige-facebook-statuser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ever wonder why men snore so loud at night? It's due to their balls covering their assholes at night and no other place for the gas to escape

Definition of a parent's vacation: The 30 seconds it takes to walk around your car after buckling your kids in and shutting their door.

has often looked at people and wondered, "Out of 10 million sperm, you were the fastest?"

used to laugh when mom told me that when I was growing up, the only place she could ever get alone time was in the bathroom. I don't find it funny anymore.

Facebook er som et psykiatrisk sykehjem, og vi er alle pasienter.

Vi sitter og stirrer på en skjerm og fantaserer om at vi er sosiale.

Noen har også fantasi-jordbruk, områder, dyr og ting.

Vi peker på hverandre og syns det er helt greit,

- Vi skriver til og med på vegger..

Om du også er her på behandling, så post dette på veggen din...

Jeg fikk høre om dette fra en annen pasient.. Ha en fin fredag :-)

Piloten hadde nettopp landet og glemte at intercommen stod på. Han utbrøt, "Nå skal jeg først på driteren, og etterpå skal jeg feie over den nye flyvertinnen." Da flyvertinnen hørte dette over høytalersystemet ble hun flau, og sprang fremover mot cockpiten. Dessverre snublet hun og ramlet langflat utover midtgangen. Da utbrøt en eldre dame: Du har god tid, han skulle drite først

Tre par ville bli medlem i menigheten, og måtte avstå fra sex i 2 uker. Det gikk som en lek, sa pensjonistparet. Vanskelig, men ok, sa de middelaldrende. Vi klarte det nesten, sa de nygifte. Helt til kona mistet malingsbøtte i golvet. Da hun sto der med rompen i været, ble hun for sexy for meg. Skammelig, sa presten. Dere er ikke velkommen i kirken. Skjønner, sa mannen. Det er vi ikke på Maxbo heller.......

Annonse

Menn har også vært hekser engang. De har fremdeles rester av skaftet mellom bena, bare synd det knakk så langt opp på enkelte... Mohaha

Skikkelige mannfolk finner du bak et hvert hjørne sa Gud,

- Og så gjorde han jorden rund…

Husk:

En ridder i skinnende rustning

kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie...

Bare en liten tanke!

Har du noen gang tenkt på hvorfor vi kalles kvinner? Fjern første bokstav, og du har svaret!

Og nå kan du fundere litt på, hva er det som skjer, når du fjerner første bokstav i mannen....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...