ano2 Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 har hatt stikkende smerter til og fra i hele dag. er nederst på høyre side. er 18+4. bør ikke gjøre noe for at det kommer, sitter helt stille og det stikker til. begynner å bli litt bekymra siden det har vært sånn i hele dag. noen som vet hva det kan være?
Elenamamsen Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Vet ikke hva det kan være,kan jo være magen som vokser eller om det bare er normalt.. Er du bekymra så er det vel best å ringe. Bedre med en tlf for mye enn en for lite håper du finner ut av det !
Gadiana Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Hei hei, jeg har lest at stikkende smerter på sidene og i magen er fordi livmoren strekker seg og da får man sånne stikk, men d er vel spesiellt når du reiser deg brått opp eller snur deg i sengen litt fort/brått så kjenner du det, jeg gjør det i hvertfall, men man blir og større for hver dag som går så d er ik rart. Men bare ring til legen for å være på den sikre sida:) Lykke til:) j er også 16 uker snart:)
mangolin™ღ♂ Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Livmora som vokser antar jeg, hadde det sånn da jeg var like langt som deg jeg også. Skikkelig plagsomt til tider, men det kommer bedre dager ツ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå