Nutte87+ februar spire! Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Er det flere som er oppe flere gangen om natta for å tisse?? er 11+1 og jeg merker at bebisen ligger ved blæra enda hehe. I natt var jeg på do 4 ganger og da våkner jeg skikkelig tissatrengt! Håper dette blir litt bedre i 2 trimester, før det kommer tilbake i 3 =)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Her er det likedann, fullgått 9 uker i dag, og er oppe 2-4 ganger pr natt.. Er nok livmora som presser, for huleboeren min er bare 21 mm + :-P
To tette + snart ei med flette Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Jeg er 7+6 idag, er ikke foppe fullt like mye som deg, men er oppe 1-3 ganger, stort sett 2, hver natt for å gå tisse, og så en gang til med en gang jeg står opp, og gjerne en gang til en times tid etterpå..hehe... Ikke føler jeg at jeg drikker unormalt mye heller, skjønner ikke hvor alt kommer fra Håper det gir seg litt snart, får jo ikke så mye effektiv søvn av å holde på sånn her :/
Vicky88 Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Ja gjett om! Du er altså ikke alene.. Er rimelig lei av å opp minst 3 ganger per natt.. Det er helt utrolig! Savner en sammenhengende nattesøvn for å si d slik (Ikke det at det kommer til å bli masse av det når bebisn har kommet men) Det er så slitsomt å våkne av at blæra holder på å sprenges!! Jeg er 10 uker på dagen i dag Håper at dette går over om et par-tre uker
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 jepp, jeg tisser ca hver 4 time hele døgnet.
Nutte87+ februar spire! Skrevet 6. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2011 Godt å se at vi er flere hehe. Men ja vær 3-4 time hele døgnet må jeg på do! Og det gjør skikkelig vondt når jeg våkner og må bare løpe på do hehe. Men har lest at bebisen kommer mer opp fra bekkenet og da også blir mindre do besøk i 2 trimester =) Nå er den lille ca 7 cm og jeg merker at jeg har fått mer mage og kjenner livmoren nå, så ikke rart det blir trangt nedi der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå