Gå til innhold

Hva er ditt beste kjøp på IKEA? Ønsker mange svar!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok kjøkkeninnredningen vi har på vaskerommet. Veldig god kvalitet i forhold til pris. Ellers kommer malm kommoder veldig høyt på lista. De rommer mye, kan stappes fulle og har ikke hatt noen problemer med at de faller fra hverandre, at bunnen buler eller at skinnene blir ødelagt. Når jeg tenker etter har vi faktisk 11 kommoder og 3 nattbord av denne typen rundt i huset, hehe. Alle hvite.

Annonse

Jeg er er superfornøyd med tørkestativene til å henge på veggen. Når de ikke er i bruk kan de felles inn mot vegge og tar ingen plass. Perfekt til å henge over vaskemaskinen og tørketrommelen:)

Og ektorpsofaen,da;) Er faktisk veldig fornøyd med alle møblene jeg har kjøpt der. Kommodene er veldig holdbare og stødige.

Det må være stellebordet til 199 kr, badekrakken til barna, klesskapene til barna (noen nye som er kommet inn, du kan velge i farge hvit, grønn og rosa. Og det er selvfølgelig flere løsninger på hvordan du kan innrede skape, vi har valgt to store skuffer under og 6 kurver som kan trekkes ut inni skapet til å ha klær i), senga til jentungen (det er den dagsenga som kan trekkes ut til dobbelseng og som har 3 store skuffer foran), kjøkkenet vi skal bestille, har tegnet det opp.

Oi, ble mye, kan fortsette. Men velger å dele det opp så er lettere å lese.

Matstolen til 7 åringen (blir som en barnestol uten bøyle)

Sofaene vi har (vi kan bytte trekk på de og det er veldig kjekt når man har barn, foresten så gikk vannet mitt da jeg satt i sofan og da var det bare å flerre av trekket på den puta å hive den til vask) Så er det som å få ny sofa hver gang vi trekker den om :) Har 3 trekk å bytte i.

Billy bokhyllene, de er billige, har mange på datarommet fulle av dvder, cdplater, bøker, brettspill osv osv

De skokassene, har flere av de, 3 under trappa til verktøy, to på datarommet til regninger og andre papirer, to nede i garderoben der vi har hundeutstyr i en og reflekser, paraplyer og diverse i den andre. Har også noen med hobbysaker i osv.

Plastfatene, plastglassene og plastskålene som er i flere farger. Bruker de til alt mulig og de er alltid med oss på tur.

Dokostene til 5 kr.

lyspærer, batteri, blomster, bilder, rammer, hundeskåler, vasker, blomsterpotter, pynteputer, trekk til pynteputene så man kan variere, håndduker, vaskekluter, melkeglass, lamper (vegg, stålamper, tak), oppbevaringskasser i alle slags størrelser er andre ting jeg kommer på som er greit å handle med seg der.

Vi kjøpte gulv til barnerommene der til 39 kr kvadratmeteren og det er knallfint, ser nytt ut og det er 2 år siden vi la det, skikkelig slitesterkt gulv.

Vi har utrolig masse fra ikea. Kunne sikkert ramset opp enda mer, men nå tror jeg at jeg gir meg :)

Åhh, nå må jeg ta meg en ikeatur snart :)))))) Kos deg

Annonse

Møbler i Hemnes serien synes jeg er flotte.

Antilope barnestol er en av mine beste investeringer (og en veldig billig) da mini skulle begynne å sitte ved bordet

Skjærebrett i plast (finnes i forskjellige farger) til kjøkkenet, er rimlige og kan kastes etterhvert som de blir stygge.

Batterier, disse er rimlige og vet at de for noen år siden kom ut best i test i forhold til dyre duracell og andre batterier.

Her er de forskjellige bøttene du kan bruke.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99870740

Også skrur du en sånn fast i gulvet - det er skinner under så den kan dras ut.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20110743

Det er plass til 2 av de store grå bøttene i en sånn.

De er ca 30 L. Jeg har 4 stk i skapet under vasken.

En til restavfall, en til matavfall, en til plastavfall og en til glass/metall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...