Gå til innhold

Er det vanlig at de ser på DVD i bhg?

Anbefalte innlegg

Sønnen min sier de har sett på hele Jungelboken i bhg i dag. Har hørt det før også, men har inntrykk av at det skjer når det er lite barn og dårlig vær. Er det vanlig?

Er det kravstort av meg å be bhg/styrer om å forklare hvor ofte de gjør dette i bhg f.eks. på foreldremøte?

Fortsetter under...

I min sønns bhg har de ikke tv/dvd, så der er det i hvert fall ikke vanlig.

Jeg pleier ta opp alle mine spørsmål med noen i bhg, synes det er greit med en åpen dialog. Betyr jo ikke at jeg setter det frem som en klage, mer som et åpent spørsmål. Har inntrykk av de ansatte synes det er fint med dialog og tilbakemelding fra foreldrene. Så jeg ville absolutt spurt hvis jeg ikke var helt komfortabel med det.

Det er ikke vanlig, men det har skjedd.

I f.eks romjulen eller vinterferien kan det skje om de er veldig få barn og det er skikkelig rufsete vær. Da har de kino.

Men så lenge det ikke skjer mer enn 2-4 ganger i året er det ikke noe problem synes jeg. Hadde det skjedd ofte ville jeg tatt det opp.

Annonse

Tja... vanlig og vanlig..... De så på Elias film i våres som avslutning på et tema de hadde jobba med (gutten gikk da på 2-3 års avd)

I dag når jeg henta han så de på albert åberg film (en dvd med flere småfilmer) De ser på (flyttbart) lerret og pc, så ikke noe fancy greier med tv og slik...det er fremdeles ferieavvikling blant de ansatte og flere barn er på ferie enda. Det er få barn og stille og i dag regna det som bare (det er første dagen med regn på flere uker) Fredag i første uka etter ferien... De fleste barna er i feriemodus enda så jeg ser ikke problemet egentlig.

Jeg vet de ikke ser på film med mindre det er noe spesielt =)

De få gangene jeg henter guttungen når de ser på DVD, blir han lei seg, for de storkoser seg, sitter hele gjengen og slapper av, litt variasjon fra dissing og sandkasse,

Syntes det er kjekt jeg, og ser ikke noe galt med det i d hele tatt:)

Annonse

Har ikke noe problem med dette jeg heller, bare det ikke er ofte. Mannen min reagerte kraftigere på dette og ville ta det opp, men da skal jeg få han til å droppe det, evt bare spørre styrer hvor ofte de gjør det og ikke lage noen stor sak av det på foreldremøtet.

Om det er så vanlig vet jeg ikke, men det skjer vel innimellom i alle bhg har jeg inntrykk av:) Nå har "vi" gått et år i bhg, og på den tiden vet jeg at de har sett film 2 ganger. Den ene gangen var når en assistent skulle slutte. Da så de knerten, laget popcorn og virkelig koste seg! Det snakket ungene om i flere måneder etterpå:) Og andre gangen hadde de kino, laget billetter osv. Skikkelig stor stas det også. Jeg reagerer ihvertfall ikke på at de har sett på film to ganger. Men hadde det f.eks vært flere ganger i mnd hadde jeg begynt å lure.

De har forresrten ikke tv i bhg, men data og lerret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...