Gå til innhold

Noen fler med 2 veldig tette? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa mi er 5 mnd og jeg er gravid igjen 4+3:)

Dette er et planlagt svangerskap, og vi gleder oss veldig!

Etter lykkerusen har lagt seg kommer selvfølgelig bekymringene i KØ!

Er det lettere å miste denne spiren siden det er så kort tid siden forrige fødsel? Hvordan vil det bli for jenta mi å dele mamma med en ny baby, blir det sjalusi etc... sukk alt går sikkert bra, men nervene er der fortsatt..

Noen som har erfaring med 2 tette?

Takker for svar på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei, har ikke to tette selv, men venter to tette. ikke like tette som dine, men ganske tett. jenta mi er 10 mnd å jeg er 4+1. så blir 19 mnd mellom. gleder meg masse, men kjenner samtidig jeg er litt redd for tanken. tror nok bare vi må ta det som det kommer :)

tenker på hvor kjekt det blir for barna, og blir nok travelt men veldig kjekt for oss også.

kjekt å følge andre med tette barn.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Hei hei :)

Er slik her også, gutten vår er snart 6 månder (17 aug) og i dag er jeg fullgått 9 uker :)

Var ikke planlagt her da, men det går nok ;)

Kjenner noen som har to tette, og de har ikke problemer med sjalusi, det er vist beintøft første tiden, inntil rutinene til unge nr1 og 2 starter å gli sammen. Kjenner til to stk som fikk to veldig tette barn, og de hadde hvertfall ingen sa/ma eller noen andre problemer, var mer sliten til fødsel, da kroppen ikke rakk å ta seg opp til fødsel nr 2, men gikk jo greit det også.

Skrevet

Heisann:)

Venter 2 tette og er i uke 31 nå:)

Mellom mine blir det 14/15mnd. Har flere venninner som har fått like og nesten like tett og det har gått veldig fint. Dette er mitt 4 barn. Mistet en i ma uke 14 før sønnen min på 12 mnd, men da var det 13 år siden forige fødsel. Lykke til videre, det går helt sikkert fint:)

Skrevet

Hei, og gratulerer med den lille spiren :)

Jeg har to gutter med 16 mnd mellomrom, det var også lanlagt, men det klaffet litt før vi trodde, på første forsøk ;)

Nå er guttene mine 6 og 7,5 år, og erfaringene er så og si alle gode! Det var aldri sjalusi fra eldstemann da de var små, han syns det var kjempestas å ha en lillebror han kunne hjelpe mamma med. Han ble riktignok noe frustrert da minsten begynte å krabbe og leke med lekene hans, men det gikk veldig fort over :)

De har hatt mye glede av hverandre, men kan være like uvenner som de er venner iblandt, som alle søsken. De er veldig avhengig av hverandre, og deler soverom selvom de ikke trenger det, og det er alltid litt vanskelig ved leggetid om en av de sover borte...men ikke sånn at det blir problemer, litt ekstra kos og bok til brker gjøre susen, så egentlig er det bare søtt :)

Forresten utrolig moro å se hvor like og hvor forskjellige de er!

Etter min erfaring har du mye å glede deg til :D

Skrevet

Tusen takk for alle svar jenter, dette tror jeg blir kjempefint:D

Skrevet

Vi har 17 måneder mellom våre to, og personlig hadde jeg aldri gjort det igjen. Var utrolig slitsomt de første årene. Men nå når de er 4 og 5 1/2 er det topp med to tette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...