Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte akkurat på et innlegg om nattavvenning og begynner å tenke litt på det sene kveldsmåltidet før det er skikkelig natt... Jenta vår er 7 mnd gammel og spiser grøt før hun legger seg kl 19, og jeg ammer en gang etter hun har lagt seg, ca kl 22 (hun vokner av seg selv). Men når kutter man ut dette måltidet, slik at de kan klare seg helt fra kveldsmat til morgenen etter? Noen som har erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi, eller snuppa da, har kuttet det måltidet nettopp. Blir 8 mnd. på lørdag. Våkner fortsatt i 03.00 tiden for litt pupp. Er nok mest for kosens skyld.

Skrevet

Vi nattmatavvendte jenta vår når hun var 5,5 mnd gammel og sleit med å få til at hun skulle sove mellom kl 22 og 05. Nå som vi "entelig" har fått det til og dette går tålig bra uten for mye skriking om natta, så vil jeg ikke at det skal gå tilbake til den veldig forstyrrede nattesøvnen igjen... derfor jeg er usikker på om jeg skal kutte ut det sene kveldsmatmåltidet eller om jeg bør beholde det for å fortsatt få god nattesøvn...

Skrevet

Dette sluttet vi med da snuppa var et par uker. La henmne først i 22 tiden og så tidligere og tidligere for hver kveld. Nå sovner hu i 19-20 tiden og sover til 05:45. Noen netter må hun ha mat i 3- tiden, og da sover hun gjerne til 7-8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...