Mummimamma :) Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Hadde termin 26 juli og spurte jordmor på kontroll 3 august om hun kunne sjekke om jeg var moden eller ikke. Når hun sku sjekke fikk hun ikke kjent etter fordi barnet lå så langt ned i bekkenet at hun ikke nådde livmorhalsen med fingrene.. Noen som vet hva det betyr at barnet ligger så langt nede?
Mamma`n til A Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Hei! Jeg er ikke lengre enn 29 (30) uker på veg, men har vært innlagt med premature rier. Jeg fikk også beskjed om at babyen lå så langt nede i bekkenet at det tydet på fødsel like rundt hjørnet. (Seteleie) Nå har det gått 1,5 uke siden riene og småen har snudd seg "riktig" veg. Noe flere leger mente ikke kom til å skje siden baby lå så dypt nede i bekkenet. Sååå.. Jeg tror at du føder ganske så snart jeg Lykke til
WildPrincess Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Når jeg var i fødsel sist så fikk de aldri målt åpningen min fordi hun lå så langt nede... ble en rask, enkel og kjempe fin fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå