Gå til innhold

Beste private klinikk, plastisk kirurgi ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke personlig erfaring, men vet mange reiser tvers over landet for å komme til Drammen. Jeg bor selv fire timers kjøring fra Drammen, og selv om det er andre privatsykehus nærmere som har refusjonsordning med nav vet jeg om to leger som henviser til Drammen.

Kjenner også til ei som kjørte til Drammen for å bli operert der, enda vi har en privatklinikk både her i byen og en bare en time unna. Likevel velger de Drammen...

http://www.drammenprivatesykehus.no/

Annonse

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt rundt til diverse private klinikker i Oslo og området rundt. Så spør du om de utfører arrkorrigering, hvor mange slike inngrep de har i året, erfaring, prefererte metoder og ventetid.

At en klinikk har godt rykte for feks bukplastikk gjør det ikke sikkert at de er best på noe annet.

Selv syns jeg Collosseum klinikken kan være verdt å ringe. Flere av kirurgene der har tidligere jobbet på Rikshospitalet og har bred erfaring.

Lykke til:)

Han som i sin tid startet Drammen private sykehus på midten av 80-tallet er en familievenn, og jeg vet at han er ekstremt dyktig i hvert fall. Han har også jobbet mye på Ullevål og Rikshospitalet. Så jeg anbefaler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...