car123 Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Gutten min blir født i begynnelsen av september og jeg aner ikke hva jeg skal ha oppi vogna! Skal jeg ha sånn pose? Skal jeg ha dyne? Madrass? Jeg aner faktisk ikke! Når begynner man med ulltøy?
Lene~mor til tre Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Kommer jo helt ann på tempraturen ute det, madrass må man vel ha uansett. Pose tror jeg ikke du trenger... men kan hende hvis du bor et sted hvor det er kaldt. Min første er født helt sist i september å hun hadde bare på langarmet body,sparkebuse og tynn lue + helseteppe, men da var det såpass varmt ute at jeg kunne gå i t.shorte liksom men de dagene hvor det regnet f.eks å det var kaldere ute måtte jeg bruke dyne. Ulltøy kan man bruke året rundt, mange mener ulltøy er fint på sommern til og med for at det holder varmen ute men jeg får meg liksom ikke til å bruke ulltøy om sommern Får å sjekke at babyen ikke er for varm kald kan man kjenne bak i nakken, er de varme der har de på for mye tøy/tepper.
Pogoled Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Jeg skal ha et lammeskinn i vogna for det regulerer varmen.. Ellers er jeg enig med Lene-mor til to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå