Vermilion Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Starter en skravletråd jeg;) Hvilken dag har dere termin og hvordan er formen? Har selv termin onsdag 10.(ul), menstermin 14, kjenner det godt på kroppen nå og gleder meg til å møte jenta mi!
LanzaroteJenta Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Termin Tirsdag 9. og er varm, sliten og ganske lei. Bruker dagene til aa kaste bort tid paa internett, se daarlig tv og aa sove Pröver aa passe litt paa meg selv ogsaa og bruker evigheter i dusjen og paa badet. Regner med at det er en luxus som snart forsvinner, saa jeg nyter dusjgeleer og bodylotions naa. Kjäresten mener vi skal "feire" siste helgen alene (om jeg ikke gaar veldig paa overtid da..) saa da kommer nok go' gutten i midt under middag og film tenker jeg Han kommer vel naar han er klar..
Hermine87 Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Termin 11:D begynner å bli veldig klar til å møte den lille nå! har masse bekkenvondt, å en del nedpress men ellers er formen stort sett grei, skal bli godt å kunne fungere normalt igjen:) pga bekkenet går stort sett det meste av dagene med til tv serier, å sofa sliting;) tenk at snart er det vår tur:D
Vermilion Skrevet 5. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2011 Sofasliting her og! Tror det snart er et stort hull/krater etter rumpa mi! Så ille er det vel ikke, men føles sånn;) Ja, nå er det snart vår tur, tenk det! Synes ikke det var så lenge siden jeg lette etter tegn på at jeg var gravid jeg, hehe..nå leter jeg etter andre tegn..slimpropp og div annet snacks;) Unna meg litt luksus i dag og var hos frisøren, blir vel lenge til neste gang tenker jeg
Mrs. Charming Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Ul- termin torsdag 11 august, menstermin den 14. Søvnen går det opp og ned med, men snart storebror er i bhg og jeg har tid til å slite ut sofaen, sove, løse kryssord, gjøre husarbeid, lese litt, se på DVD, og gjøre småærend ute. Har hatt en rolig periode mtp kynnere, men nå kommer de oftere og oftere, har skikkelig vondt i venusbeinet( mitt navn på skambeinet) har vært plaget av vann i kroppen,men som gir seg litt nå som det er kjøligere og regner. Ble skikkelig sur i varmen. Er blid og positiv igjen nå ja:-) fødte på termin med storebror, så lurer på når lillesøster vil ut:-) vi gleder oss masse:-)
LilleS Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Har menstermin den 6 og ul-termin den 11, men på siste ul snakket legen om 8 i stedet-så vi får se hva som passer best. Har masse nedpress og trykk mot venusbenet som det så fint ble nevnt her (er det benet virkelig noe å skamme seg over..??). I dag har jeg også hatt noen sterke kynnere hvor jeg har måttet stoppe helt opp og bøye meg litt frem. Kanskje det skjer noe snart? Hadde iallefall vært spennende! Gleder oss veldig til å møte snuppa, selv om selve fødselen ikke er like fristende
ljuba Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Må si jeg bare går og venter nå, rimelig utålmodig:) Termin 13. Har mye maserier og slimproppen gikk for en uke siden. Har visst god tid den lille der inne... Kanskje i natt er natten...? *håpe håpe*
Hermine87 Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Hva er egentlig forskjellen på maserier og kynnere? Har masse kynnere hele tiden, og har hatt en natt med noe som kjentes som rier før det stoppet og bare ble kynnere igjen. Er det dette som er maserier? Ikke lett når man ikke vet helt hva man skal kjenne etter;) syns babyen kan komme nå snart..
Vermilion Skrevet 6. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2011 Ljuba: var i natt natten? håper det! Jeg sov for en gangs skyld godt i natt! Overraska, hehe..og hermine; jeg lurer også på dette med maserier..aldri helt skjønt hva det er, førstegangs her ja! Har mye kynnere, men de gjør sjelden vondt
Hermine87 Skrevet 6. august 2011 #10 Skrevet 6. august 2011 Litt morsmt igrunn, at vi går å håper de skal bli vonde;) hørtes herlig ut med en god natts søvn, må vel nyte de vi får nå å lade opp før de små kommer noen som har merket noe action Inatt? Spennende! Jeg har fått beskjed av jordmor at jeg kom til å føde senest igår så kjenner motet begynner å svikte litt her! Men de kommer vel når de er klare..
Åse❣ Skrevet 6. august 2011 #11 Skrevet 6. august 2011 termin 12. Har masse mensmurringer, men ikke noe mer som skjer. Utrolig lei og sliten. Humøret er på bånn og jeg er så utolmodig. Stakkars kjæresten, jeg er nok ikke lett å leve med om dagen. Godt å se det er fler enn meg som sliter sofan og ser dårlig tv. Hadde vært fint med litt smerter snart så nurket kan komme
Vermilion Skrevet 7. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2011 Snaaart uka vår! Begynner det å skje noe hos noen? Her er det det vanlige med masse kynnere, murringer og stikkinger, men har vært slik lenge nå..er utrolig glad for at det ikke er så varmt lenger! Oslo var ikke til å holde ut en stund her..*puh*
termin 11.august 2011 Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Jeg har oxo menstermin den 6 og ul termin den 11. Utrolig spennende!! :-) Hadde maserier nærmest hele fredag/lørdag, menssmerter i underlivet og litt stikkinger i ryggen, men idag kjenner jeg derimot lite igjen.. Bare normalt med kynnere nå og da... Krysser fingrene for fødsel neste uke. Forrige gang ble jeg satt igang 11 dager over ul terminen.... Er det noen av dere som får modningsakupunktur?
termin 11.august 2011 Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Jeg har oxo menstermin den 6 og ul termin den 11. Utrolig spennende!! :-) Hadde maserier nærmest hele fredag/lørdag, menssmerter i underlivet og litt stikkinger i ryggen, men idag kjenner jeg derimot lite igjen.. Bare normalt med kynnere nå og da... Krysser fingrene for fødsel neste uke. Forrige gang ble jeg satt igang 11 dager over ul terminen.... Er det noen av dere som får modningsakupunktur?
ljuba Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 Vermilion: nei, har visst ikke vært natten ennå... Må bare vente:) Hermine: Hos meg kjenner jeg forskjell på kynnere og maserier ved at kynnerne holder seg mest rundt magen og strammer, men ikke vondt. Maseriene sitter lenger nede der mine virkelige rier har sittet (i korsrygg og skamben), men de er ikke vonde som rier. Pirker liksom bare litt borti vondtene på en måte. Venter bare på at de skal "ta av". He,he, tenk at man av hele sitt hjerte går og ønsker seg mer vondt....
Mammamor =) Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Menstermin 4. ultermin 11 :-) Snaaaart er vi der :-))) SPENT!
Hermine87 Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 Jippi da er uka vår her! har for min del vert en rolig helg, ingenting mer enn de vanlige kynnerne. Skal inn til jordmor å bli strippet nå snart, kjenner jeg gru/gleder meg litt, men håååååper det kan sette ting igang:)) hvordan ligger dere ann? Kjenner dagene begynner å bli lange nå, forslag til tidsfordriv mottas;) tenkte kansje jeg skulle prøve å bake litt, få fylt opp fryseren litt:) men kommer vel til å spise opp mesteparten før deg havner i frysen;p
Vermilion Skrevet 8. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 8. august 2011 Jah, uka vår er her! Sykt å tenke på! Endelig, men blir samtidig litt små-nervøs;) Håper bare de bestemmer seg for å komme denne uka da og ikke tviholde på hybelen sin 1-2 uker til! Lykke til med stripping, håper du får vondt utover dagen;) Kjenner at mensmurringene blir vondere og at kroppen vil tømme seg (digg), håper noe skjer snart!
Vermilion Skrevet 9. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 9. august 2011 ..begynner det å skje ting folkens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå