Gå til innhold

IKKE imponert over Net on Net :-(

Anbefalte innlegg

"Prispresseren på hjemmeelektronikk" - det hjelper faen meg ikke når de bruker en eveighet på å få sendt varene. Grrr.

Er helt uten telefon nå på grunn av et uhel, og forsikringsselskapet går ut fra internettpris når de tilbakebetaler penger.

Net on Net var billigst, så jeg bestilte varen der. Det var på mandag - og varen var på lager. Jeg ringte i går og hørte om de hadde sendt tlf, men det hadde de ikke. Hun jeg snakket med skulle ta tak i det med en gang, og få den sendt før hun gikk fra jobb.

Jeg har ikke fått noen bekreftende mail, så ringte på nytt i dag. Neida, den er ikke sendt og nå går ikke posten før på mandag. De sender den som express, så jeg har den på onsdag ! Der er nesten ei uke til onsdag.

Nå er jeg forbanna kjenner jeg.

Andre nettbutikker i den bransjen sender på dagen, og kunden har varen etter toppen to dager.

Dette holder ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143452737-ikke-imponert-over-net-on-net/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker når vi kjøpte TV på netonnet. Betalte nesten 6000 som gikk ut av kontoen med en gang, men dagen etter ble de overført igjen. Jeg venta på sykepenger så trodde det var de som hadde kommet inn så gikk litt amok siden jeg hadde 5000 igjen og dagen etter trakk de igjen :o Da hadde jeg plutselig 4000 i minus på kontoen :( Ringte banken og grein siden jeg hadde rota til, men heldigvis gjorde det ikke noe siden jeg skulle få lønn en uke etter :P Best å passe på :P

Jeg har bare positive erfaringer med dem. Kjøpt flere ting der og alltid fått det raskt.

Det er sikkert ferieavvikling der også, da kan det fort bli slik. Hvis du har det så travelt så avbestill da vel, og kjøp telefonen i butikken.

Vi har kjøpt mye hos NetonNet og er veldig fornøyde. PC, tv, NAS, tilbehør til kamera. 1 harddisk i NASen virket ikke, det var litt tungvindt da man må få tilsendt klistrelapp for å returnere, men ellers alt tipp-topp. Kort leveringstid for alt som er på lager, har ikke opplevd å vente ei uke.

Annonse

Hi her.

Har betalt med kredittkort, så det er ikke noe problem.

Men om jeg hadde visst det tok så lang tid, hadde jeg ikke bestilt derfra. Nå er det ikke vits å avbestille, siden det tar like lang tid fra en annen nettbutikk...

Dritkjipt, særlig siden hun damen da i går at hun skulle fikse det personlig. Grrr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...