Svins&Småsvansene Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Her regner det ned, og jeg tenker meg likesågodt en tur til byen i ettermiddag og kjøpe inn litt utstyr til småttis som kommer i oktober. Fryktelig morro for førstegangsmamma:) Begynner å samle seg litt på utstyrsfronten nå: har vogn, seng, endel klær, noen stellemidler, fått ordnet meg abbonnement på Godboken, hentet et par gratispakker etc, samt allerede en fin liten haug bamser hehe:) Men mangler lammeskinn, kluter, håndklær, sengetøy, dyne, beskytter til sprinkelsenga, evt. tisselaken, badebalje, babycall...og sikkert mer jeg ikke kommer på i farta:) Men jeg lurer på et par ting (og må bare beklage igjen til dere flergangsmødre som sikkert har hørt disse spørsmålene tusenvis av ganger før hehe). Kjøper man f.eks to dyner og har en i senga og en i vogna? Har kjøpt en vognpose fra Easywalker, men tipper vel den brukes først når småttis blir bittelitt større, og at dyne er best når de er små? Kan jo være bra kaldt i oktober også dessverre:) Så ellers et herlig ullteppe fra Princess med Ludvig fra Flåklypa på, så koselig og varmt ut:) Hvor kjøper man tisselaken?? Og har dere dette i både senga og vogna isåfall? Er ikke overmadrass til senga vi har kjøpt, så ser for meg at et tisselaken kan være kjekt. Kjenner ellers at "redebyggingsgenet" og hamstrelysten er på topp hehe, må vel nesten begrense meg på innkjøpene så besteforeldre og andre får noe igjen å gi når den tid kommer;) Noen andre som koser seg med forberedelsene til de små kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå