Gå til innhold

Mensen kommer ikke :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på Mandag, jeg er ikke prøver lenger..

Har tatt graviditetstester, alle har vært negative, nå har jeg bare EL-tester igjen, å denne er da vel ikke positiv ??

http://tinypic.com/r/nwwlth/7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er bare innom fra 2 trimester jeg. Syns testen kanskje ser litt positiv ut jeg? Streken er jo ikke like tykk, men den er jo sterk i fargen? Hmm..

Skrevet

Tror faktisk jeg hadde tolka den som positiv?

Skrevet

denne MÅ da være positiv?? jeg trodde regelen var "dersom antydning til strek - så er man gravid"??? enten så er hormonet der eller så er det ikke. ingen grunn til at man skal få positiv dersom den ikke er det? hvis ikke det var noe feil med akkurat den stixen da...men det er vel fryktelig sjeldent regner jeg med?

det skal sies.. har aldri selv testet positivt.. dette er bare synsing...

Skrevet

LadyInRed: dette er en el-test, og den er bare positiv hvis teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Denne el-testen tolker jeg som positiv. Enten så har du forsinket el eller så kan den jo også slå ut på graviditet..

Har du testet noe mer idag?

Skrevet

Jeg Hadde reist avgårde å kjøpt g.test jeg :) lykke til

Skrevet

får ikke sjekka før mandag :( men, kan ikke vere gravid nåå :(

Skrevet

Ikke mensen i dag heller :(

Skrevet

beklager, leste visst feil. trodde det var graviditetstest som var tatt.. selvfølgelig lh-testen er jo annerledes..

Skrevet

Kan en EL test slå ut på graviditet da ? :S

Skrevet

Ja, det kan det gjøre. Jeg hadde positiv el test i flere dager, men da var jeg jo gravid! Har du testet i dag også?

Skrevet

Jeg testet også positivt på eggløsnings test, viste at jeg ikke hadde eggløsning, men jeg har en CB ferilitest monitor som plutselig viste at den ville jeg skulle sette inn en test pinne også fikk jeg fullt opp, noe jeg synes var litt rart, jeg viste at jeg hadde lest en plass at graviditet kan slå ut på eggløsningstester også, så jeg løp å kjøpte 2 CB digital tester og fikk positiv på begge :D

Skrevet

Nei, ikke i dag, har ikke mer tester, er nå 6 dager over mensen, fortsatt ingen tegn :/ Får nye tester i posten i morgen. Men hva kan man gjøre om mensen fortsatt ikke kommer og testene fortsatt er negative ?? :/ Finnes det andre måter å påvise graviditet ? UL, blodprøve ?? eller noe ?

Jeg må finne ut av det raskt, er nødt å ha en abort..:(

Skrevet

Jeg tror ikke at du er gravid, heller hatt en forsinket el, noe som kan skje :-) Og sa ikke noen som kan tolke disse el-testene at den så positiv ut for noen dager siden? Jeg tviler på at en el-test vil si at du er gravid når de sensitive g-testene viser negativ 6 dager etter IKM :-) Men selvsagt hadde du sex når el-testen viste positiv så kan det jo være at du har blitt gravid nå, men det vil du uansett ike vite før om en 10 dagers tid når mens skal komme :-)

Tror du må ta det med ro litt, og puste. Og en hcg blodtest vil sikkert ikke vise økning når en sensitiv g-test viser negativ.. og en abort er aldri en hastesak hos en lege. JA, du kan komme inn litt fortere enn vanlig, men det er papirarbeide i forhold til det også, så ting skjer ikke så fort. Så den kjappeste måten du kan finne ut om du er gravid på er å slutte å teste, spørre her eller på spåforumet, og ringe legen i morgen og forklare situasjonen - for det er uansett den veien du må gå :-) Ingen på BIM kan forsikre deg eller fortelle deg noe i denne situasjonen, kun legen :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Athina;

Jeg har IKKE testet med graviditetstest siden IKM dagen, å da var den negativ.. nå i ettertid har jeg ikke hatt noe enda, fordi jeg har ikke hatt flere tester igjen, har bestilt og de kommer i posten i morgen mest sannsynlig, så får jeg teste da.

Gravid eller ikke, jeg håper for gudsskyld at det er en forsinket EL som du kaller det..selvom jeg aldri før har hatt det og har en ganske stabil syklus på 28-29 dager til vanlig.

Å ja, hvis testen er negativ i morgen og, så ringer jeg legen..!

Skrevet

"Bli gravid" forumet er vel ikke egentlig det rette for din situasjon heller!! De som er her prøver og gleder seg til å bli gravid, da blir det vel litt feil og sypatisere med deg som er redd for å være gravid og vil ta en abort om du er det?!?!

Skrevet

Jeg fikk posetiv EL test da jeg var på 13 dpo og den testen vart posetiv med ein gang. Det vil sei at den vart knall rød med ein gong den kom i kontakt med streken. Behøvde ikkje ta tiden på det. (gravid)

2 md før jeg vart gravid hadde jeg 42 dager syklus sann plutselig og så inn på kjøret igjen med 30 til 32 dager igjen.Tror du stresser og litt redd og det holder den tilbake.

Lykke til

Skrevet

Jeg vil KJEMPE gjerne ha barn !

Men jeg er sammen med en annen enn han som må være barnefaren, det gjør det at jeg ønsker en abort.jeg har IKKE vært utro, dette skjedde når det var slutt mellom meg og typen, og det var på en fest og jeg var forbannet.. Sorry at jeg har hatt det i feil kategori ! Men gidd kritiser da, synes enkelte her inne er ganske brutale mot hverandre, når man egentlig bare ønsker å ha noen å snakke med fordi man ikke kan snakke med andre om ting.

Jeg har ALDRI bedt noen om å si noe ting og tang om at jeg er gravid eller ikke...jeg prøver bare å snakke med noen for å roe tankene !

Å nei, jeg er ikke "redd" eller noe, tror i hovedsak at mensen bare er sein pga stress, å at jeg har jobbet mye , lite mat og søvn den siste tiden.

Men siden jeg vet at jeg har hatt sex, så er sjansen der uansett, og fordi jeg VET at jeg fikk EL når jeg skulle ha den ! (tok el tester som ble positive)

Ellers kan jeg si så mye om at jeg skal ta en ny test i morgen, da er det nesten 1 uke siden sist test.

...og til slutt... synd at det ikke går ann å slette foruminnleggene her inne, for da hadde jeg lett slettet det her slik at jeg slapp å irritere dere !

Skrevet

Hvordan går det, har du fått tatt en test nå?

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått testa ennå, skal hente testene når posten kommer..så teste da, bør vel slå ut nå hvis jeg er gravid..

Skrevet

Lykke til!

Synes du bare skal drite i de som kritiserer folk her. Hvis man er så hårsår så trenger man ikke være på et forum;) og ingen som tvinger noen til å svare ;)

Skrevet

Sant nok :) Dessuten når jeg er i en slik vanskelig situasjon, så er det ikke akkurat det her jeg trenger å høre heller, jeg vil ikke at noen skal støtte meg liksom, vil bare ha noen å snakke med..

Skrevet

Ja, det er et veldig sårt tema!

Støtten får bli en bonus..

:)

Skrevet

Tok en ny graviditetstest i sta (ikke på morgenurin) den var negativ :) så jeg er nok ikke gravid, men siden mensen fortsatt er borte, så ringer jeg legen i morgen tidlig så finner jeg nok ut hva grunnen til uteblitt menstruasjon er..:)

Skrevet

kanskje det er stress?? håper det for din del og at du snart kommer inn hit som prøver igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...