Gå til innhold

Slutter faktisk aldri å bli sjokkert over folk........

Anbefalte innlegg

Og godt er kanskje det...?

Jeg har en evne til å se det beste i folk, og tror det beste om folk inntil det motsatte er bevist. Kall meg gjerne naiv :-P

Nå har det seg slik at ei jeg kjenner,og som jeg egentlig har synes godt om, viser seg å være ei skikkelig - på godt norsk - drittkjerring!

Hun har gått rundt og spredd rykter om meg og mine i vennekretsen, så snart jeg har snudd ryggen til. Og dette er STYGGE utsagn også.

Hun er slik med nære venninner også, forteller videre fortrolige samtaler til andre. Burde jo forstått at hun ville snakket om meg også, men jeg blir bare så utrolig skuffa likevel!! Skjønner virkelig ikke hva det er med slike mennesker!

Uff - en liten utblåsning bare:-P

Kjenner dere til samme type som jeg beskriver her?

Fortsetter under...

Har ikke sånne i min omgangskrets gudsjelov, men vet at mange av de forteller det videre til sine kjære. Det er utrolig irriterende...

Regner med at hun er sjalu på deg og alle andre.

Hun har sikkert ikke godt med seg selv.

Nei, hun har det garantert ikke godt med seg selv! Ikke normalt å oppføre seg sånn, rett og slett!

Vet hun sliter med familirelasjoner og slikt, men hun er jo ikke alene i hele verden som gjør det. Forskjellen er at hun sverter andre, for å hevde seg selv på en måte. Snodig det der, har aldri skjønt sånn oppførsel. Det må jo på et eller annet tidspunkt slå tilbake! Det merkelige er at hun nekter på alt hun har sagt, til tross for at det er bevist at hun har slengt dritt.

Akkurat som om nekting er en redelig måte å komme seg ut av konfrontasjoner på:-( Fysj!

HI

Nei, hun har ikke dobbeltnavn og begynner ikke på A-

Finnes nok av sånne folk, men blir liksom like sjokka over hvor bedritne enkelte kan vise seg å være likevel....

Ja, utrolig slitsomme å forholde seg til. Men nå er det rimelig klart at jeg ikke gidder å forholde meg til henne lenger, og ikke hun til meg heller for den saks skyld. Så det byr nok ikke på ytterligere problemer;-P

Ja har to ex- svigerinner som er slik, alt de gjør er å prate dritt om alt og alle med engang de snur ryggen til, inkludert sine egne !!

Jeg gidder ikke å haslike i livet mitt jeg, så null kontakt fra denne fronten, og jeg har sperra de fra FB også, de er jo så nysgjerrige på hva jeg gjør etter at jeg ble singel, at de holder på å dø av nysgjerrighet.. Vel.. Håper de gjør det, og at de får tibake en dag!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...