Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kan se når jeg kommer til å føde? termin midten av sept. Har risiko for tidlig fødsel. Noen som ser noen dato eller noe annet rundt fødsel?? vaginal/ks, rask/sein, natt/dag, smertestillende eller slipper jeg? f230982.

Thaaank you, kan se tilbake om ønskelig :)

Fortsetter under...

hei :)

får fortsatt opp sterkt slutten av august, så tror nok det er da du føder.

fødselen vil være vaginal, og vil skje ganske så kjapt når du først er i aktiv fødsel.. tror nok du får smertestillende :) for det tar ei stund før du kommer i aktiv fødsel. det kommer til å skje noe på kvelden, men lille jenta di kommer på dagen :)

dette var det jeg fikk inn :)

får du opp noe denne syklusen? :) du fikk opp september på meg sist,

har ikm 27 august, så kan jo være at jeg tester seint :P

210488 :)

Tuuusentakk :) blir spennende å se! Prøvde å se på deg flere ganger nå men får ikke opp noe klart..istedet for å skrive ting jeg føler meg usikker på så tror jeg heller at jeg skal se på deg på nytt litt senere, i morgen hvis jeg ikke rekker i kveld. Håper for deg :)

Annonse

Heia vennen! :-)) Nå er det lenge siden jeg har vært her, og jeg følger jo med deg så jeg er glad jeg stakk innom i kveld siden jeg leser at du skal snart føde :-) Synes ikke det er lenge siden du fikk den positive testen jeg :-) Hvorfor er du innlagt forresten, du har jo enda noen uker til termin, eller tar jeg feil?

Lykke til og som -mtp- sier, hold oss oppdatert :-)

Lang varm klem <3

Tilbakemelding: Ble den 7. ble vaginal og ganske rask fødsel, brukte bare lystgass :) Takk til de som så!

Athina: ble innlagt fordi vannet gikk og de stopper det ikke når jeg er såpass langt på vei, hadde også kommet til å bli satt i gang hvis det ikke hadde blitt rier av seg selv pga infeksjonsfare, men det slapp jeg heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...