Gå til innhold

Hvor mye sover din baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På natta og dagen?

Og hvor gammel er babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, dette er mitt tredje barn og jeg har sluttet å telle! Jeg legger ham når han er trøtt:-) På natten sover han 3-5 timer i strekk før han vil ha mat og så ca 2 timer etter det. Resten av dagen er uklar;-)

Skrevet

Jenta mi er 6,5 mnd. Hun blir lagt mellom 19 og 19.30, sover da til 6-7 og får mat, sovner da igjen til rundt 9. Om dagen sover hun 2-3 lurer på 30 min hver.

Skrevet

Jente på 7,5 mnd. Ca 10 timer om natta(ikke i strekk), og 2-4 timer på dagen fordelt på 2-3 lurer.

Skrevet

Fra nurket var 7mnd frem til nå, har jeg kuttet fra 3 lurer om dagen til 2, 1.lur kl.10.45 til 12 og 2.lur fra 14.50 til 16. Legger seg senest kl.19.20, og sovner som regel av kl.19.30 til 7 - 7.30 neste morgen. Våkne en sjeldent gang, da gir jeg bare vann og pakker han godt inn i dyna si, så sovner han tvert igjen :)

Skrevet

Hun er 12-13 uker. Sover fra 20-06 ( noen netter med spisepause kl 3). Så sover hun to litt lengre økter(1-2t) på morgen og formiddag. Resten av dagen har hun små lurer på 10 min til 45 min :)

Skrevet

7 mnd. Sover ca 10-12 timer på natt totalt sett (trukket fra måltid på sen kveld og morgen). På dagen varierer det veldig- alt fra 30 minutter til 3-4 timer. I det hele tatt ganske uforutsigbart fremdeles ;)

Skrevet

Min gutt er 10 mnd og sover 12-14 timer om natten, og sover 1 gang om dagen, da 2-3 timer.

Skrevet

Lilleloppa mi sover ca 12 timer om natta, og 1,5 time på dagen. 10 mnd gammel.

Skrevet

19 uker og sover fra 20 til 08 , + 2-3 20min lurer om dagen, kan slå til med en 3 timers hvil en sjelden gang

Skrevet

Lillebror er 5 mnd. SIden han var 7 uker gammel har han blitt lagt samtidig som storebror, dvs ca 20.30 og da sover han til 5-6 før han får mat og sover så videre til 8-9 og da står vi opp.

Skrevet

6 mnd. Sover fra 20-en gang mellom 06 og 08 (kun smukken han våkner for)

Om dagen sover han to ganger, ca 10-12 og 14.30-16.30

Men alt etter behov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...