Gå til innhold

Hva liker du best med deg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utseendet:

Munn/smilet

Øye

Mage

Egenskaper

snill (kan være litt for snill)

tålmodig i enkelte tilfeller

har omtanke for andre

trives med mitt eget selskap

kan setter meg inn i andres situasjoner

det er sikkert flere, men kommer ikke på flere.. hva med deg da HI

akkurat nå er det ikke så mye jeg er fornøyd med. er høygravid og føler meg så lite fin som man kan få det til! huff :) er veldig heldig som er gravid og som skal få verdens fineste jente, men du stilte spørsmålet, og jeg var ærlig. heheh

Jeg har en over gjennomsnittet god empatisk følelse og det gjør at jeg lett kan tilpasse meg de rundt meg, det gjør at de rundt meg forteller meg om hva de finner tungt og jeg er også til å stole 100% på, og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg snakker virkelig aldri videre om andres liv til uvedkommende.

Utseendemessig blir jeg lagt merke til, nå er det slik at jeg er ikke en person som trenger å bli lagt merke til, så jeg liker ikke den reaksjonen, men jeg ser jo at jeg har vært heldig med utseendet.

Men det jeg liker aller best med meg selv er at jeg er mammaen til jenta mi og jeg er en god mamma. Jeg er en tøysemamma som hun sier og vi er så utrolig gode venner, hun tør snakke med meg om alt og det gjør meg stolt og det gir meg muligheten til hele tiden utvikle meg. Så det jeg liker best med meg selv er henne.

Ingenting egentlig for øyeblikke. Var fornøyd med kroppen min inntil jeg ble gravid og den falt lissom sammen. Fikk ikke sjans å trene før jeg ble gravid igjen. Men skal få tilbake min gamle gode kropp med hard trening etter denne ungen kommer. Blir den siste så

Annonse

at jeg har klart å gå ned 30-40 kilo :D

vakre øyne og smil

søt men også sexy

blir fort brun

tykt hår med fall

engasjert i venner og familie

snill

omtenksom

hardtarbeidende

flink med interiør, så huset vårt er pent (om så ikke alltid ryddig :P )

Flott tråd HI!! Jeg har "gått i læra" for å annerkjenne det positive med meg selv, og det er KJEMPEVIKTIG å se det positive med en selv, på den måten er det lettere å rette på det som evnt er negavtivt, for da blir det ikke så nederlag å innse at man kanskje har en feil elelr to ;)

Annonse

At jeg har både hodet og hjertet på rett sted. At jeg er glad i å hjelpe andre mennesker. At jeg er sosial og tar ofte initiativ til å samle venner og kolleger. At jeg er ekstremt samfunnsengasjert og opptatt av hva som skjer rundt meg i verden, og ikke leser interiørblogger og glossy mags.

Utseende messig...hmm... Jeg har knallfine ører! Øynene er fine også, og ansiktet mitt er symmetrisk om enn noe rundt:-)

Jeg har pene øyne :)

Puppene er runde og fine, brystvorten peker rett frem selv etter å ha ammet fire barn!

Jeg har lange slanke ben og nesten ikke appelsinhud i det hele tatt.

Jeg er snill og omtenksom. Jeg er er en usedvanlig god mor, hehe.

Jeg er flink i jobben min.

Jeg er god til å bake.

Listen med ting jeg misliker er dessverre fire ganger så lang, men det er jo greit å få listet opp det som faktisk er helt ok også av og til ;)

Utseendemessig så liker jeg faktisk omtrent alt! Har ingenting å klage på der. Er høy, slank med passe store pupper, smalt liv og fin rumpe. Holder meg bra for alderen.

Er også veldig fornøyd med de fleste egenskapene mine. Er intelligent og smart, ressurssterk, har masse humor som jeg gjerne deler med andre og er en tålmodig og morsom mamma.

Er også veldig fornøyd med at jeg følger drømmene mine og stort sett får til det jeg vil her i livet. Så når jeg ser tilbake føler jeg at jeg har et veldig innholdsrikt liv med masse opplevelser og det satser jeg på at kommer til å fortsette videre framover også.

Og så er jeg veldig fornøyd med at jeg var så lur at jeg valgte mannen min!

Egenskaper:

Humor

At jeg faktisk er snill og greit uten at det er tilgjort, faller naturlig for meg

Evne til å faktisk føle med andre uten at det blir medlidenhet av det

Løsningsorientert

stort sett i godt humør

Tørr innrømme feil uten at det plager meg

Utseende

Beina mine! Lange, velformende og slanke, mannen min digger beina mine

Øynene mine, leppene, ørene og i grunn nesa mi

Kroppsfassongen generelt, slank timeglass figur

Det lange håret mitt

I grunn veldig fornøyd med meg selv, jeg er langt fra perfekt, men jeg er bra nok så det holder.

- Jeg er en flink mamma synes jeg selv. 100% alenemamma, men prøver å gjøre det beste ut av det.

- Målrettet :) Har begynt på videre utdanning ( eller skal om 3 uker) + ta førerkort.. Er 22 år.

- Jeg er snill og får folk til å le.

- Relativt fornøyd med kroppen. Passe store pupper, litt flat rumpe da men.. :s Ansiktet er jeg helt ok fornøyd med. Har nå hørt jeg er søt, så er greit fornøyd med mitt generelle utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...