jenda Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Negativ test på rd 13, mensen kom på rd 14. Nå virker det som hormonene har løpt helt løpsk. Mensmurringene, som startet rundt rd 6, fortsatte gjennom hele mensen og også etter at den var ferdig. Jeg er skiftevis for varm og for kald, og spesielt varm på ryggen (!) og i nakken. Ømme bryster, oppblåst. La på meg 3-4 kg i løpet av siste uke før mens. Kan sove døgnet rundt, nesten. Andre enn meg som har opplevd lignende? Jeg kan ikke forstå annet enn at det må være hormonforstyrrelser, antageligvis som et resultat av IVF-medisinene. Går det over av seg selv, tro? Noen som har gode råd?
Tante_Esel Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 heisaann jeg ogvar som deg etter første forsøk... hadde kort regime, og forholdsvis nesten ingen birvirkninger under forsøket... de kom rundt mnd etter forsøket... og gikk over til neste syklus.... tror det bare er kroppen som prøver aa komme i gjenge igjen
Snoopy. Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg har hatt det slik jeg også. Ekstremt ømme bryster, hetetokter både ved mens og eggløsning. Og ikke minst oppblåst som du sier. Etter hvert uttak/innsett har jeg sett gravid ut. Ikke kunnet ha knappene i buksene igjen. Dette tok faktisk lang tid før det forsvant., men det gikk over av seg selv. Nå hadde jeg to tette forsøk, så det kan være derfor det tok lang tid for meg. Men det er verd plagene når vi vet hvorfor vi gjør dette her. Masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå