Gå til innhold

Hvor flate skal puppene være før

Anbefalte innlegg

man får dekket innlegg? Jeg vil ikke ha NYE pupper, jeg vil ha PUPPER. Har gått uten hele livet (mindre enn AA-cup), det sliter på selvbildet og er umulig å finne seg mann. Må jeg belage på å betale hele kalasen selv? Vil også se ut som en dame og ikke 12 år gammel gutt på overkroppen :(

Fortsetter under...

Dersom du har store psykiske problemer grunnet puppene dine KAN du få det dekket av staten. Men jeg har forstått det slik at det er en tøff prossess å få det dekket.

Jeg kjenner ei som ble operert for brokk på begge sider av magen og snittet ble sydd så stramt igjen at magen hang godt over arrene. Dette ble gjort når personen var nesten nyfødt og når hun var 30 år og ferdig med å få barn ønsket hun å fikse magen. Men hun ga nesten opp kampen med å få det dekket siden det var så sinnsykt hard kamp. Hun betalte det først selv, men fikk det tilbakebetalt av staten noen år etter. Og dette var tilogmed grunnet en legefeil, så det kan bli en hard kamp for deg også.

Du kan jo prøve å spare litt, sånn at du vet at du kan gjøre det selv om det kansje ikke blir dekket?

Føler med deg... Jeg hadde pupper før, men etter å ha gått mye ned i vekt og fått et barn er de helt tomme... Og da snakker jeg om at de henger skikkelig, og jeg fyller knapt en aa-cup når jeg får rullet dem inn i bh'en. Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får det dekket, kan få dekket mageplastikk, fjerne overflødig hud her og der, brystløft, men ikke innlegg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...